středa 1. července 2015

NEW IN #2

Krásné poledne slečny, předevčírem jsem byla v drogerii a opět jsem ulovila nějaké nové kousky, proto se s vámi chci o ně podělit.
Poslední dny jsou hodně pohodové a už se pomalu začínám nudit, protože prázdniny mám už od poloviny června. A díky bohu za slunečné počasí, že můžu aspoň válet venku na dece:-)



Miluju masky a o to víc masky FREEMAN, psala jsem článek o oplachovací masce s avokádem a peelingu tady, a v komentářích mi slečna psala o této slupovací s okurkami a když jsem byla v drogerce, hned jsem po ní koukala. Je super, aspoň tedy z mých prvních dojmů:-)


Značka REVOLUTION je pro mě novinkou, ale co jsem se dozvěděla, že v Rossmann drogerii je u nás tato značka nově, hned jsem jí šla omrknout a zaujala mě tato matná paletka s 12 stíny.


V drogerii jsem zkoušela její pigmentaci a u světlejších odstínu je spíše průměrná, ale ještě jsem jí nezkoušela v líčení, takže určitě bude recenze:-)


Sprcháče Dermacol mám docela ráda, skvěle voní a jsou za super cenu. Tento je s vůní hroznů a limetky, a je to bomba, určitě doporučuju!


Timotei miluju, mají skvělé šampony a tenhle i navíc skvěle voní. Chci udělat článek o mých vlasech, určitě se tam zmíním o této značce:-)

To by bylo pro dnešní novinky všechno, mějte krásný den:-)

4 komentáře:

  1. Přesně tento hroznový sprcháč od Dermacolu jsem měla a byl super :) Teď mám zrovna třešeň. Sprcháče z této řady mám ráda, ale vadí mi ten obal, špatně se mi z něj sprcháč dostává

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem s ním velice spokojená, ale s obalem jsem nikdy problém neměla:-)

      Vymazat