úterý 24. května 2016

CO SE DĚJE (BYDLENÍ, BLOG SLAVÍ ROK!)

Krásné poledne krásky, dnes mám volný den a proto jsem se rozhodla, že vám sdělím moje momentální pocity, a činy v tomto mém období.

Není to tak dávno co jsem psala článek s informací, že k začátku letních prázdnin bych se chtěla stěhovat do Prahy. Od té doby se doma stalo opravdu dost. A jediné co mě tady drží je moje práce, rodina a skvělé lidi které jsem si našla za tak krátkou dobu. A ano, i "pouze" toto, mi stačí na to, abych zde zůstala. Je to všechno co potřebuji, co mám a co mě dělá šťastnou. A proto si nebudu dávat nějaká ultimáta kdy do Prahy jít a kdy ne.
Takže po dlouhém rozhodování jsem se domluvila s mámou a našli jsme u nás ve městě skvělý 2+kk byteček, který je se zahradou a je v tiché části města, skoro až na pokraji. K nastěhování od 1 července. A ano, jsem maximálně nadšená
Za měsíc a pár dní budu už v novém a věřím tomu, že to uteče jako voda. 

Ale to nejlepší ale zároveň i to nejhorší je teprve přede mnou. A tím je stěhování.
Chtěla bych dělat speciální články o dekoracích, o nábytku, o tom jak já si to budu zařizovat. Nevím jak to nazvu, jaký formát článku to bude ani jak to zformuluji, ale chci vše fotit, a pak tvořit.:-)

Každopádně se teď docela proflákl obchod z názvem Pepco. Nevím jak vy, ale já tomu říkám "Pepčo". Haha:-D
Mají tam naprosto dělo věci co se týče dekorace, skvělé věci k vybavení do kuchyně i milion blbůstek, které jsou hrozně kýčovité a vlastně je ani nepotřebujete, ale když na to koukáte tak si říkáte, že to prostě nutně potřebuji na mou novou komodu v obýváku! Haha, teď jsem pobavila sama sebe.:-D
Já už jsem si tam byla pro základní vybavení a nejvíc nadšená jsem prostě z těchto děsně drahých a děsně těžkých talířů. Miluju šedou barvu a také v této barvě si chci sladit minimálně obývák s kuchyní. A tuto sadu i s hrníčkama jsem měla vyhlídnutou už dlouho a byla jsem nadšená když jsem je dovezla domů.:-)


Každopádně byt není ještě dostavěný, snad to za měsíc stihnou dodělat, jinak tato fotka je už minimálně 14 dní stará takže věřím v to, že už se tam něco málo udělalo.
A co vám budu povídat, těším se na finální fotku, až vám publikuji zde.


Každopádně bych vám strašně chtěla poděkovat, zítra je to rok co jsem začala psát blog a datum 25. května si budu pamatovat hodně dlouho.
Děkuji, děkuji a ještě jednou velké díky.



To by bylo pro dnešní jen lehce informativní článek vše, chtěla jsem se s vámi podělit o své zážitky a plány do budoucna.:-)
Mějte krásný zbytek úterního propršeného dne.:-)

15 komentářů:

  1. Ty talíře jsou fakt krásné, přesně můj styl! Jinak já do Pepca moc nechodím, ale občas se tam dají sehnat fakt super věci za super ceny :) -L

    OdpovědětVymazat
  2. Já bydlím ještě s našima ale už se těším až vypadnu. Těším se až na blogu ukážeš proměnu bytu :-) . Pepco mám taky ráda a vlastím spoustu věcí odtud.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, něco malého plánuji, určitě i velký HAUL co jsem si nakoupila.:-)

      Vymazat
  3. Obchod Pepco milujem! Je tam toľko roztomilých vecí, že by som ich vedela pozorovať aj celý deň :D Gratulujem k 1 narodeninám blogu ♥
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  4. taky jsem se nedávno stěhovala..:) hodně štěstí ať vše klape!

    OdpovědětVymazat
  5. Gratulujem k jednému blogovému rôčku a teším sa na posty o dekoráciach! V Pepcu sa niekedy dajú nájsť fakt poklady :)

    OdpovědětVymazat
  6. Je Pepco je super, taky tam jsem pecena varena a rikam tomu obchodu uplne stejne jako ty :D jinak gratuluji k novemu bytecku a k prvnimu uspesnemu blogovacimu roku :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, parada;) ja uz bydlim v byte pul roku a je to parada. Clovek si muze zaridit vse podle sebe a nikdo mu do toho s prominutim nekeca. Jinak co doporucuji a co me hodne usetrilo mista, tak jsou posuvny dvere. Kontretne mam tyto http://www.stavebni-pouzdro.cz/Posuvne-dvere-SAPELI/Posuvne-dvere-SAPELI-ELEGANT-M40-sklo.html a tim, jak se to otvira podelne a ne ven nebo dovnitr, tak krasne muzes vyuzit mista k nejakemu regalku nebo skrince.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš naprostou pravdu, těším se jak malá holka.:-) Jinak dveře nevím, zatím to nechám asi tak jak je, ale děkuji za milý a snaživý komentář.:-)

      Vymazat
  8. Most valuable and fantastic blog I really appreciate your work which you have done here. Black Friday Deals On Apple Gadgets

    OdpovědětVymazat