čtvrtek 30. července 2015

ČERVENEC - Co mě bavilo!

Krásné čtvrteční dopoledne krásky, dnes tu máme oblíbený "co mě bavilo" za měsíc ČERVENEC. Tedy abych pravdu řekla, tento měsíc utekl neskutečně rychle a když si vzpomenu jak jsem se jen válela na dece na začátku měsíce, hned bych to vrátila.

OBLÍBENÁ KOSMETIKA- DEKORATIVNÍ 
Tento měsíc jsem opět nejvíce využívala paletku od značky REVOLUTION, kterou jste ale mohly vidět už minulý měsíc v tomto článku, zde. Proto jsem se rozhodla pro rtěnku od značky Dermacol, kterou jsem v druhé polovině měsíce nosila opravdu každý den a také jí naprosto miluju!:-) 





OBLÍBENÁ KOSMETIKA- DEKORATIVNÍ 
Co se týče chodidel a léta, dávám jim mimořádnou péči, aby nebyli suchá a dobře hydratovaná. A s maxiderma se mi to daří. Tuto kosmetiku seženete v lékárnách a stojí pár korun a za výsledek to opravdu stojí. Její konzistence je hutná a dobře se roztírá, i když její vůně je typicky bylinková, což mě moc nevoní, ale její účinek je vážně fantastický.



OBLÍBENÝ KOUSEK OBLEČENÍ
Zamilovala jsem se do tohoto topu, je skvělý a objednávala jsem ho z eBay, mohly jste ho vidět už i na mě v článku tady. Naprosto ho miluju, hodí se jak k obyčejným kalhotům, k pasovým sukním tak i ke kraťáskům.


OBLÍBENÝ SONG
Poslední dobou jsem si hodně oblíbila známou zpěvačku Amethyst Amelia Kelly pod uměleckým jménem Iggy Azalea
Miluju její song "WORK", který můžete najít zde
Poslouchám jí už měsíc v kuse a pořád mě neskutečně baví!:-)



OBLÍBENÁ APLIKACE/ APPLE
Za posledních pár dní jsem si hodně oblíbila tuto aplikaci VSCOcam na úpravu fotek. Co se týče fotek na blog a jejich úprava většinou dávám přednost jen obyčejnému kontrastu a jasu. Ale tato aplikace má snad všechno proto už upravuji pouze tam:-)



OBLÍBENÁ YOUTUBERKA
Tento měsíc jsem sem přidala i YT a oblíbence z nich. Poslední dva týdny mě neskutečně baví tahle slečna, na YT kanále se jmenuje SHAAANXO. Je skvělá, má zábavná videa a navíc je neskutečně nádherná!
Odkaz na její kanál naleznete zde


Oblíbila jsem si i její vlogy, které přidává na samostatný kanál. Určitě se na ní mrkněte, ale věřím, že většina z vás jí zná:-)
Odkaz na její vlogovací kanál zde



To by bylo pro dnešní den všechno, tento typ článku mě neskutečně baví a doufám, že baví i vás:-)
Mějte krásný zbytek dne:-)

2 komentáře:

  1. Tento typ článků mám ráda, jen ho málokdy píšu :-) Líbí se mi ta rtěnka, nějakou od DC bych už chtěla vyzkoušet. Bílý top je krásný

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji:-) Rtěnky od DC určitě zkus, jsou super:-)

    OdpovědětVymazat