úterý 7. června 2016

UPGRADE- MY HAIR

Krásné odpoledne krásky, už dlouho plánuji slibovaný článek o mých vlasech a dokonce se mi nashromáždilo i dost materiálu a fotek, tudíž jsem se rozhodla, že ho konečně napíšu.
Kdo četl můj článek cca 5 měsíců zpátky ví, že jsem se rozhodla o rapidně světlejší barvu, než je má přirozená. Nevím co to bylo za odstín ani značka, ale vím, že to nebyla klasická barva ale šampon. A to jsem docela koukala, protože stále jí mám ve vlasech a už je to kolik měsíců. A ani se nijak nevymyla, prostě jen odrostla, což jsem docela koukala, že i šampon, který neničí tolik vlasy, vydrží jako klasická barva plná chemie.

Tyto dvě fotky jsem publikovala ve článku v lednu. Vlasy vypadají na fotce dost tmavé, i když jsem měla doopravdy minimálně o 2 odstíny světlejší barvu než je má od přírody. 


A také, že se mi vlasy doopravdy líbily, barva byla celistvá i když konce byli tmavší než kořínky.


A zde máte fotku, už mých nynějších vlasů. V mém předchozím článku jsem sdílela fotografie, které mě inspirují a na většině byli platinové vlasy s podtónem do modra, šeda nebo fialova. Strašně se mi to líbí, proto jsem se rozhodla, že si vlasy postupně budu zesvětlovat od konečků a postupně si budu zařizovat barvu, která je mým cílem
Jako první krok k zesvětlení vlasů jsem použila zesvětlovač od Syoss, který má údajně potlačit nažloutlý podtón a který by měl i ty nejtmavší vlasy zesvětlit o 7 odstínů do plavé blond. No upřímně si nemyslím, že mi zesvětlil vlasy na blond, a to jsem měla docela normálně hnědé vlasy. Odbarvil mi je na něco mezi zrzavou a plavou. No a maximálně mi vlasy poničil. Ale co už, bylo mi jasné, že krok z hnědé na blond nebude procházka růžovým sadem, haha.:-D
Každopádně vlasy jsem po pár týdnech obarvila už obyčejnou blonďatou barvou, která mi chytla docela zvláštně a udělala mi na vlasech pár vodorovných proužků, takže jsou byla lehce strakatá. 
Ale abych to nerozváděla nějak hluboce, od odbarvení jsem si do včerejšího dne barvila obyčejnou barvou už 2x, a po třetí včera.


Tedy řeknu vám, že jsem až na těchto fotkách zjistila, jak dlouhé vlasy mám, protože když jsem je měla hozené dopředu a např. jsem si je žehlila nebo upravovala, nikdy jsem nevnímala tu délku tak, jako když teď se na ně koukám tady.


Líbí se mi už postupné zvyšování mého rádoby "ombré". A chtěla bych ještě víc, ale to časem, až si lidé zvyknou, že nejsem 100% bruneta, haha.:-D

Týden zpátky jsem si barvila pouze odrostlé vlasy a byla to docela makačka barvit si vlasy zrcadlovou metodou.:-D Každopádně nějakým způsobem jsem to zvládla. Dávala jsem si hlavně pozor abych se nedotkla blonďatých konců a pramínků vedoucích směrem ke kořínkům.
Celou řadu Palette mám ráda, nejen, že jsou cenově dostupná, ale dobře se nanáší, dobře drží a nevymývá se.


Tato s odstínem LG5 "jiskřivý nugát" bylo to pravé pro moje vlasy, nejen že pěkně navazuje na ten šampon který jsem zmiňovala na začátku, ale udělal pěkný efekt od kořínků nejtmavší až po nejsvětlejší konečky.


Každopádně zde je ta barva, vybrala jsem si už lehce do šeda podtón, abych vlasy lehce začala ubírat tímto směrem, a docela se povedli.:-)


S odstínem A10 "zvlášť popelavě plavý". Název tedy docela k pobavení.:-D


A přikládám fotku z práce, líbí se mi už pěkné zesvětlené pramínky a věřím, že do konce léta budu mít své vysněné vlasy.:-)


To by bylo pro dnešní článek plný mých vlasů vše, doufám, že jste se pobavili nad mojí úchylkou (vlasy).:-D
Mějte krásný zbytek dne.:-)

10 komentářů:

  1. Uchylku mame ako vidim rovnaku :) a inak mas krasne vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš ty vlasy úplně nádherný!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš krásné vlasy. Já bych na časté barvení neměla náladu ale líbí se mi tvůj cíl. Mě se tedy více líbí než do šeda spíš do fialova ale šedá je zajímavá a u nás rarita si takhle obarvit vlasy. Každopádně jsem zvědavá na tvůj výsledek. Na společnou spolupráci myslím ale momentálně nemám moc čas ani náladu něco tvořit. Chtělo by to vymyslet něco lepšího, možná to líčení podle slavných by bylo lepší než pohádkové bytosti. Nevím, moc mi to poslední dobou nepřemýšlí :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš opravdu násherné vlasy :) Já vždycky chtěla dlouhé, ale postupem času mě vždycky přestaly bavit, tak jsem si je vždy zkrátila. Teď tedy žiju s vlasy po ramena a myslím, že to zatím ani nehodlám měnit :) -L

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi pekný článok a máš naozaj kásne vlasy :) A sj ich farba sa mi veľmi páči :)

    OdpovědětVymazat
  6. Máš naprosto dokonalý vlasy!! Vždycky jsem je měla krátký, ale naposled jsem se rozhodla, že to zkusim dlouhý tak snad mi to vydrží :D
    já teda nedávno zkusila svojí barvu a byla to taková šedo fialová a jak jsem čekala, že mě to odbarvování (to nebylo zrovna moc práce s mojí barvou :D) zničí, tak jsem byla mile překvapena a právě kadeřnice použivala tu palette a10 a ani mě nesvědila hlava nic. Ale bude to docela šok z brunety takle na světlo, ale věřim že ti to bude slušet a těšim se na tu "přeměnu" :)

    OdpovědětVymazat