sobota 4. července 2015

URIAGE- HYSÉAC peelingová maska

Krásný den, dnes mám pro vás malou recenzi této peelingové masky na obličej od značky URIAGE.
Tato značka je v poslední době více a více známá svými skvělými produkty na pleť a tělo a já tuhle masku mám už dobrý půl rok, proto mi přišlo správné napsat recenzi:-)


Je to tedy jemná čistící peelingová maska pro kombinovanou až mastnou pleť, má zbavovat nečistoty a pokožku zjemnit, zmatnit a projasnit. Má se nanést v tenké vrstvě a po 2 minutách smýt vodou, můžu být používaná denně.
A mé pocity?
Rozhodně svojí službu udělá, vyčistí skvěle pleť, ta po vyčištění není suchá ani napnutá. Určitě pleť zjemní a zmatní, ale mě nevyhovuje ta konzistence, chápu je to peelingová maska, má být hrubší a tudíž svojí práci zvládne, ale já na tohle nejsem, dříve jsem používala masky např. od FREEMAN s avokádem, článek je zde. Teď jsem spíše na masky slupovací.


S porovnáním třeba té masky od FREEMAN bych tuhle zařadila do průměrných, hůře schne a ani mi nevyhovuje její vůně.

To by bylo pro dnešek vše, mějte krásnou sobotu:-)


4 komentáře:

  1. Od této značky jsem zatím nic nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla ještě micelární vodu od této značky a byla jsem s ní velice spokojená:-)

      Vymazat
  2. A bude tedy recenze na nějakou super slupovací, když jsi teď s nimi více spokojená? :) zajímalo by mě to :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla bych vyzkoušet ještě od jiné značky než od FREEMAN ať mám s čím porovnávat ale určitě časem bude:-))

      Vymazat