sobota 29. srpna 2015

RANDOM PHOTOS

Krásný den krásky, nahromadily se mi fotky v telefonu za posledních cca 14 dní, a co vám budu povídat, je jich docela dost:-D
Každopádně co se týče času je to horší a horší a od 1 září jdu opět do práce, takže se budu snažit přidávat co nejvíce, tak snad mi to vydrží.

Jízda autem, myslím, že to každý zná, udělat si selfie, haha:-D

S kamarádkou jsem byla v kavárně a nemohla jsem odejít bez fotky:-D

No a když vidím toto, tak se směju, shopaholičky v drogerii, aneb dobře strávených 40 minut:-D

Palačinky, grr!

Moje krásná kamarádka, chtěla abych jí pozdravila, tak ahoj kočko:-D Aneb když měla poprvé můj mobil v ruce:-D

No a co vám budu povídat! Poprvé jsem se projela v takový raketě! To auto chci!

Nová konturka jako dáreček, děkuji:-)

Tu barvu na rtech miluju! (Snapchat time)

Další krásky!:-)

Tahle fotka byla spíše momentka, kdy jsem se kamarádce vetřela na fotku:-D

Tesco selfie.

A to bych nebyla já, kdybych tento měsíc nebyla nakupovat, a nejvíc mě zaujal tento klobouk, ale jeho cena byla šílená!

Sestra na bytě má nejkrásnější koťátko!

S přítelem na večeři:-) Plus nejlepší pizza!


Selfie č.2 z auta.

Nezdravé jídlo, ano, je to tak:-D

Opět Snapchat time. Každopádně pořád plánuji jak udělat článek na gellak a LED lampu, ale příští týden si chci objednat sadu od Sally Hansen. Tak s tím asi zatím počkám:-)

A jako poslední tady mám nejaktuálnější fotku ze včerejšího rána:-)

To by bylo pro dnešek vše, fotek bylo dost, ale tyto články mě docela baví:-)
Mějte krásnou sobotu:-)

30 komentářů:

  1. Jsi krásná :)) No, ale musím konstantovat, že to mám přesně naopak :D Fotím všechno kolem sebe, ale selfíčka vynechávám, nemůžu si pomoct, ale prostě se sama sobě nelíbím a pokaždé je něco na té fotce blbě :D takže můj instagram je prakticky zahlcen jenom jídlem... :D PS: a kdy vyrážíte na tu dovču? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee děkuji moc:-) Jo to mám občas taky takové dny kdy se mi nic nelíbí:-D Zlato na dovču nakonec nejedeme:-(

      Vymazat
  2. Ty jsi krásná a to doslova na všech fotkách kočko :) Mám ráda tyhle fotočlánky :)

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou krásné fotky :)! No, většina z nás má obsaženou kapacitu telefonu převážně se selfie :D. Jinak jsi krásná :)! Ta fotka s tím kloboukem je úplně šmrncovní :)!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee vy jste strašný zlatíčka holky:-* Děkuji mockrát:-) Jinak ten klobouk byl bomba ale bohužel jsem ho tam nechala ale děkuji:)

      Vymazat
  4. top fotky,připomínáš mi Miu z Kissbooku :O:D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  5. Teď přes prázdniny jsem fotila všechno kromě sebe a zjistila jsem, že normální selfie mám z posledního dne školy :D takže to půjdu asi hned napravit :D capuccinolover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo už dva měsíce, tak to já jich za tu dobu udělala:-D

      Vymazat
  6. Ahoj, rada ťa začnem odoberať, ďakujem pekne :-) Máš krásny blog :-) Veľmi sa mi páči farba tvojho rúžu, je úžasná a veľmi ti pristane :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee děkuji ty jsi zlatíčko:-* Děkuji mockrát:-)

      Vymazat
  7. Super fotky, jsi moc hezká :) A ty palačinky a pizza vypadají skvěle :) Oplácím sledování a stávám se pravidelnou čtenářkou :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  8. Si veľmi pekná :D super fotky! :D tieto články mám veľmi rada :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  9. naozaj krásne fotografie! :).
    inak, máš veľmi pekné pery, človek by ti ich mohol len závidieť :P.

    Pozývam ťa na GIVEAWAY o novú DEICHMANN KABELKU, ktorá sa práve koná na mojom blogu!
    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee moc si potěšila, děkuju mockrát krásko:-) díky za pozvání:-*

      Vymazat
  10. Jsi opravdu moc krásná, na všech fotkách ti to moc sluší :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  11. Jsi vážně jedna z nejkrásnějších slečen na jejichž blogy jsem narazila :) A ten odstín rtěnky ti vážně sedí :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiiiš ty jsi sluníčko! Děkuji moc krásko dokážeš potěšit:-) Děkuju rtěnka je skvělá:-*

      Vymazat
  12. Vau, nádherná si :) Ani sa nečudujem, že máš toľko svojich fotiek. Na tvojom mieste by som robila to isté :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee děkuji mockrát, moc si mě potěšila krásko:-*

      Vymazat
  13. Barva konturky Ti moc sluší kočko :) Koťátko je roztomilý

    OdpovědětVymazat