pátek 3. července 2015

OOTD- Královsky modrý OVERAL!

Krásný den, dnes tu máme zase OOTD, který mě začíná bavit ze všeho nejvíc, protože mám doma tolik věcí, že mám co ukazovat, haha:-D
Na léto můj totální TOP všech TOPŮ, není pro mě nic pohodlnějšího než overal. Je to lehká záležitost ve které se cítí snad každá slečna dobře. Ale asi největší problém nastane v momentě když jdete na WC, protože si musíte sundat vrchní část, a je to vážně zvláštní takhle v restauraci nebo v kavárně sedět na záchodě polonahá, haha:-D


Každopádně tenhle overal jsem si přivezla z Itálie minulý rok, ale protože koncem srpna už nebylo moc pěkné počasí, moc jsem ho neunosila, co si pamatuji měla jsem ho jen dvakrát na sobě, tak plánuju tohle léto ho pořádně vyvětrat. 
Má příjemný materiál, žádná umělotina, a hlavně je v královsky modré barvě kterou já naprosto zbožňuju! 


V pase je na gumu, což je pro mě dobré, protože si pěkně sedne na tělo a vytvaruje postavu podle vašich představ. A po stranách má kapsy, slouží pouze pro specifický vzhled a oživení overalu, určitě ne aby jste si do nich narvali věci od mobilu po klíče, haha:-D


Vzadu má skvělý detail vykrojeného "V"čka, je to bomba a moc se mi to líbí.


Po stranách na ramenou jsou přidělané zlaté řetězy, spíše "řetížky", opět pro oživení a hlavně kombinace modré a zlaté je pro mě naprostá jednička.


Co se týče nehtů, jistě už dobře víte, že mám gelové, ne vlastní. A když jsem šla na doplnění, měla jsem na sobě tuhle královskou modrou proto jsem se trošku sladila a nechala se inspirovat. Nehty do špičky se mi zamlouvají více než hranaté, opticky to prodlužujou prsty a asi to ke mě více i sedí:-)



SNAPCHAT TIME! Haha:-D

Doufám, že se vám dnešní OOTD líbil, mějte krásný zbytek slunečného dne:-)

4 komentáře:

  1. vyzeráš úžasne, a nechtíky sa mi tiež veľmi páčia :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  2. Pěknej overal, modrou barvu mám moc ráda a navíc ty zlatý ramínky jsou moc pěkný :) A overal Ti dělá hezkou postavu, já mám doma jeden a zadek teda dělá hroznej :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za milý komentář:-) Jinak s tím zadkem to já znám:-D

      Vymazat