středa 8. července 2015

NEW IN #3

Krásný den, dnes pro vás mám NEW IN neboli novinky, včera jsem byla v DM drogerii a OPĚT jsem si chtěla udělat radost, haha:-D A myslím, že se mi to povedlo.



Začneme péčí o vlasy. 
Miluju kondicionéry, masky, různé olejíčky a séra a jsem totální maniak co se týče mých vlasů, většinou když se koukám na blogy nebo YT kanál s tímto tématem péčí o vlasy, slečny říkají jak po umytí šamponem jsou líné si aplikovat i kondicionér nebo masku, a zrovna tohle já asi nikdy nepochopím. Pro mě je to základ bez kterého bych se neobešla.
Každopádně teď používám GLISS KUR balzám z černé řady a jsem s ním spokojená, ale moje spotřeba je šílená proto jsem chtěla vyzkoušet něco jiného, sáhla jsem pro tento od GARNIER, tak jsem na něho zvědavá.:-)


Mojí stálicí je také sprej proti teplu, v mém případě jen pod fén, protože jinak tepelně vlasy neupravuji. Tento od Balea mi vyhovuje, používám ho už přes dobré dva roky a jsem s ním spokojená. 


Přesouváme se na péči o tělo a i když teď se snažím dopoužívat tělové mléko od GARNIER, tak i přesto jsem se zamilovala do tělového mléka od Balea kvůli její vůni. Je naprosto dokonalá! Na ty děsný vedra venku je to pravé pro mě, její vůně je hodně ovocná a svěží a těším se až ho začnu používat.:-)


O tomto antibakteriálním gelu jste si mohly přečíst v mém článku spotřebovaných produktech za květen ZDE. Jsem blázen do čistoty a minimálně do čistých a upravených rukou a bez tohoto já se asi už neobejdu, na můj stůl je to perfektní pomocník!:-)



Hledám stále a stále rtěnku mých představ a ne a ne jí najít, protože asi neexistuje tmavě růžová s hnědým a fialovým podtónem. Ale když jsem viděla tuto rtěnku od značky Dermacol, musela jsem jí mít.



Je to odstín 11, a na obrázku vypadá spíše jako obyčejná tmavě růžová rtěnka, ale naopak. Je to krásná tmavě růžovo-hnědá rtěnka s podtónem do fialova a naprosto jsem se do ní zamilovala a těším se až jí budu nosit! A navíc nádherně voní!


Tady jsem se snažila vyfotit jak doopravdy vypadá a povedlo se, je to skvělá tmavá barva, i když na léto je to neobvyklé ale  na podzim bude perfektní!:-)

Mějte krásný zbytek večera:-)


8 komentářů:

  1. Patřím mezi ty, které nebaví dávat na vlasy nic jiného než šampon a občas kondicioner. Pořád se snažím to změnit. Rtěnka Dermacol je krásná. Musím se po ní podívat
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to zkus pravidelně, ty vlásky tohle potřebují:-) Jinak rtěnka je bomba, také se mi moc líbí:-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuji:-) Já taky, hlavně věci na tělo a do sprchy, to sou prostě voňavý bomby!:-)

      Vymazat
  3. Bez antibakteriálního gelu a kondicionéru nežiju!! Ta rtěnka je boží :))

    OdpovědětVymazat
  4. tu rtěnku od Dermacolu mám taky, je vážně super! :)

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat