čtvrtek 9. července 2015

YouTube TOP #1

Krásný den. dnes bych vám chtěla ukázat 3 YouTuberky, které mě baví a na které koukám každý den.:-) Vybrala jsem ty, které možná neznáte, a jestli tomu tak je určitě se mrkněte:-)
Nechtěla jsem zde uvádět Lucku z GetTheLouk, Péťu z PetraLovelyhair ani Nikču ze ShopaholicNicol atd., každá blogerka je zná a je zbytečné je tady uvádět:-)
Co se týče YT jsem maniak a asi každá zaujatá blogerka někdy přemýšlela o natáčení kosmetických i třeba nekosmetických videí a i mě už tolikrát napadlo jak a co udělat a podobně, jen mi chybí, a věřím že nejsem jediná, odvaha. 



Hanneton Monde 
Tuhle slečnu jsem objevila teprve nedávno a hned mě něčím zaujala, jmenuje se Aneta a je jí 21 let, dělá skvělá videa a už ve svém prvním mluvila jako profesionálka s úsměvem na tváři:-)
Něčím mi připomíná mojí kamarádku a proto mě tolik baví se na ní koukat. Teprve začíná a určitě si zaslouží více odběratelů i když věřím že za nějaký čas se o ní bude mluvit jako o těch slavných YT holkách:-)
ZDE je odkaz na její YT kanál určitě se podívejte:-)
A odkaz na instagram tady.



Lady Domisha
Domča je moje úplně nejoblíbenější YTberka, protože je stejně praštěná a vysmátá jako já.:-)
Určitě každý zná ViralBrothers, odkaz na ně ZDE kdo by neznal, a Domča je přítelkyně Erika.
Natáčí společně skoro každý den vlogy v angličtině a mě osobně to vůbec nevadí, díky nim jsem si asi za poslední půl rok vážně zlepšila angličtinu. Jejich vlogy, výlety i pranky jsou super protože mě baví jejich humor, to jaký mají spolu vztah a že jsou pozitivní a šťastný každou minutu svého života.
Odkaz na Domči YT kanál ZDE.:-)
Instagram tady.



AnnBloggerKid by Annet Charitonova
Tuhle slečnu jsem náhodou našla na YT, jmenuje se Aneta, je jí 15 a bydlí v Brně, je modelka a zpívá. Je skvělá, baví mě její vyjadřování a styl. Natáčí skvělé vlogy, a píše super blog.
Kdo jí nezná určitě se na ní koukněte:-)
Odkaz na její YT kanál tady.
ZDE její instagram.

To by bylo pro dnešek všechno, doufám, že se vám tato rubrika líbí rozhodně v ní chci pokračovat:-)
Mějte krásný zbytek dne:-)

4 komentáře:

  1. Je super, zase mám tipy na někoho, koho neznám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Anetku taky ráda sleduju, hlavně ty její sekáčový úlovky jsou fantastický :)

    OdpovědětVymazat