pátek 10. července 2015

Co je NOVÉHO #1

Krásný den, dnes tu je něco nového a chtěla jsem se rozepsat o mém životě, o blogu, koneckonců o všem. Tento článek nebude ani tak kosmetický, jen jsem si s vámi pomocí virtuálního světa chtěla popovídat:-)
Asi čím bych začala je blog, od té doby co jsem se "vrátila" uběhl měsíc a půl a já se nestačím divit. Vím, že mám, pro někoho JEN, 9 odběratelů, ale pro mě je to neuvěřitelné, nikdy jsem si vlastně nemyslela, že bych se do toho mohla tolik zakousnout a psala články každý den se zájmem a chutí. Baví mě to a byla bych ráda kdyby to bavilo i slečny, které mě čtou:-)

Kdo je mým pravidelným čtenářem, všiml si, že je zde nový i design. 



Dříve jsem měla s pusinkou, tento design jsem si zakládala 2 roky zpátky a divím se, že na mém blogu vydržel takovou dobu, haha:-D
Teď jsem zvolila jednoduchost a já pravím, v jednoduchosti je krása, protože když vidím nějaké "hlavičky" blogů děsně přeplácané tak to ani nechápu jak se to může těm slečnám líbit.



Co se týče mě a volna, už se mi to krátí a práce se pomalu blíží, ale užívám co to jde. Trávím čas venku a na mé pokožce to jde znát, haha:-D


Minulý víkend jsme byli s přítelem a jeho rodiči na chatě, znáte to, pohoda, oheň, grilovačka. Užili jsme si to i u nedaleké řeky. A to bych nebyla já kdybych nepila něco dobrého, na pivo jsem nikdy nebyla, nechutná mi a za celý život jestli jsem vypila jednu skleničku tak to je moc, ale po tom co jsem ochutnala tento Staropramen s příchutí grepu, budu si ho snad kupovat i k televizi!:-D
Výborná záležitost!:-)



Co se týče mého osobního života, v poslední době jsem si prožívala docela peklo, a myslím, že i na blogu to šlo znát. Problémy se hromadí a já nejsem člověk co by se hádal nebo hádky dokonce vyvolával, jsem hodně pohodová a vždycky mám pocit, že všechno nějak vyšumí a přejde. Bohužel jak říkám, problémy se nahromadily a nějak jsem šla pomalu na dno. 


Nikdy jsem se jenom tak nesbalila a nešla se sama projít, na to jsem moc velký strašpytel, ale nějak se to ve mě zlomilo a jen tak jsem šla, nic jsem s sebou kromě mobilu neměla a šla jsem si vyvětrat hlavu. 
A přísahám, že když jsem byla na začátku té šíleně dlouhé pěší stezky, měla jsem plnou hlavu a když jsem šla nazpátek, najednou jak kdybych ty problémy nechala někde v lesích a bylo mi dobře. 



Mojí největší oporou a štěstím je můj přítel a díky bohu za to, že je. Nikdy jsem netušila kolik síly může mít náš vztah a kolik síly můžeme mít my oba a jsem pyšná na to co jsme spolu vybudovali a co spolu plánujeme. Jsme spolu už rok a dva měsíce a čas plyne šíleně rychle a vážně se těším na to, že strávím ty krásný chvíle po jeho boku.

To by bylo pro dnešní den všechno, dnes to bylo takové ze života, problémy co mají všichni.
Mějte krásný zbytek dne:-)

20 komentářů:

  1. Nový design se mi líbí, je super, že už jsi nasbírala tolik čtenářů. Ať toto číslo roste i nadále.
    S přítelem jsem 2,5 roku a těším se na všechno, co nám život přinese.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát, od tebe to vždycky potěší, ať je komentář jakýkoliv:-) A ať vám to s přítelem klape, moc vám to přeju:-)

      Vymazat
  2. Super design, taky si myslím, že v jednoduchosti je krása:) jinak já už mám většinu dovči zza sebou, byla jsem u moře v Itálii, ale ještě mě nějaké volno čeká v srpnu:)

    Já jsem s přítelem už pět a půl roku;) Ať vám to vydrží co nejdéle!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc:-) Tak to doufám, že sis to v Itálii užila, já jestli to vyjde pojedu na konci srpna do Paříže:-) Jinak s přítelem ať vám to vydrží, moc vám to také přeju:-)

      Vymazat
  3. Týjo, budeš za chvilku úplnej černoušek :D

    OdpovědětVymazat
  4. Gratulace k devíti odběratelům! :) Malý krůček pro lidstvo, velký pro tebe. ;)
    A když má člověk blbou náladu, depresi nebo ho něco trápí, není nic lepšího než procházka jen sama se sebou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, potěší:-) Jinak s blbou náladou máš pravdu, a je zvláštní, že jsem to zjistila teprve nedávno:-)

      Vymazat
  5. Nový design je nádherný ♥

    xoxo ♥ www.beingasanmonica.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Beautiful pictures, love your sunglasses!

    OdpovědětVymazat
  7. Taky se mi líbí jednoduchý design, nesnáším přeplácané blogy, kde se bije několik barev..
    jinak super fotky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak s designem máme stejný názor:-) Děkuji moc:-)

      Vymazat
  8. To záhlavie vyzerá dobre, ja mám taktiež jednoduchosť rada a najlepší je len nápis ♥

    OdpovědětVymazat