pondělí 6. července 2015

SYNERGEN- Odličovací vlhčené ubrousky

Krásný sváteční den, dnes pro vás mám recenzi na vlhčené odličovací ubrousky SYNERGEN, značka Rossmann.
Pro tyto jsem si šla jako pro nouzovku, většinou vlhčené ubrousky nepoužívám jen převážně na cesty a když už někam jedu tak vždy sahám v DM drogerii pro ty od značky Balea s grepem, ty mám ráda. 
Do DM drogerie jsem se bohužel nedostala proto jsem sáhla pro tyto z Rossmann. 


Co se týče samotných ubrousků v porovnání z těch od Balea, jsou spíše průměrné, nejsou tolik "mokré" a uzavírání mi přijde nepraktické, když jsem brala už poslední kousky, byli spíše sušší než vlhčené. Co se týče odličování je to průměr, make-up zvládne, řasenku také ale až po dlouhé době a oko je poté podrážděné a začervenalé, s voděodolnou řasenkou a s linkami je to horší, u kořínků řasenka zůstává a "drhnout" oko určitě není dobré. 


Za mě propadák, příště rozhodně z levnějších značek ty od Balea. 

Přeji krásný zbytek pondělního odpoledne:-) 

2 komentáře:

  1. Tyhle ubrousky jsem nezkoušela a jsem ráda. Při odličování očí jsem dost vybíravá a když musím oko drhnout, tak odličovač hned vyřazuju
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dopoužívala jsem je, ale také jak dlouho mi to trvalo. Rozhodně nedoporučuji

      Vymazat