pátek 17. července 2015

Co je NOVÉHO #2

Krásné poledne, dnes jsem si s vámi chtěla opět popovídat a i když se snažím většinu informací vmísit do kosmetických článků, vždycky se zarazím a vzpomenu si na "Co je NOVÉHO", a tak nějak jsem tu abych vám zase sdělila mé pocity a příhody z mého osobního života.

Asi prvním čím bych začala je práce, která mi bohužel začíná už dnes od 14:00 hodin. Je to nepříjemné protože doteď jsem dva měsíce měla poslední prázdniny v životě, jelikož jsem skončila školu na začátku června. Bohužel už nebudu mít takový čas na blog jako doteď a to je asi jediné co mě na tom štve nejvíce. Ale je jasné, že někdy volno mít budu a budu se snažit sem přidávat co nejvíce to půjde:-)
A tím začíná i nová etapa života, práce a to všechno okolo, už žádná škola a každodenní posedávání v lavici. A i když to byla otrava a říkala jsem si ať už je to za mnou, až teď si uvědomuju, že to byla vlastně brnkačka jenom tak 6 hodin koukat do blba a dělat si srandu z účesů mé třídní učitelky.



Když jsem vyfotila tuhle fotku, smála jsem se, protože vypadám jako do nějaké kanceláře. A nejvíc mě překvapilo, že se v tom cítím docela i dobře:-)

Dále co bych vám chtěla sdělit z mého osobního života je to, že s přítelem plánujeme společné bydlení, a to také souvisí s blogem, protože když jsem u něho nemám tam notebook a proto nemůžu psát, a abych tahala ntb od přítele zase zpátky domů každý druhý den, to se mi také nechce.
Ale o tom jindy:-) Každopádně co se týče společného bydlení, kus bytu už máme nově vybavený, a chtěla jsem aby to bylo naše, takže jsme opravdu kupovali buď nábytek nebo i dekoraci napůl a jsem za to ráda:-)


Například já jsem mu dala k narozeninám tento skvělý malý kožený gaučík aby pokoj byl útulnější. A i když to byl dárek pro něho, vždy se tam vyvalím já a on chudák musí být v křesle, haha:-D


Nebo např. jdeme koupit hroznové víno a papriky a k tomu kupujeme novou výbavu do kuchyně, no je to sranda, co vám budu povídat, ale baví mě to:-D

To by bylo asi tak vše pro dnešní článek, tyto dvě velké informace co se týče práce a přítele jsem vám chtěla napsat už nějaký ten pátek, ale až teď k tomu byla dobrá příležitost:-)
Mějte krásný zbytek dne:-)

10 komentářů:

  1. Jé tak to je super, 0gratuluji k práci i k společenému bydlení. Já jsem se rozhodla, že teď po maturitě, když mám poprvé ty 4 měsíce prázdnin před vejškou, tak pracovat nebudu, chci si to pořádně užít, dokud můžu :) sice stále podnikám a pracuji třeba jednu hodinu denně, ale to je tak vše, chci si to pořádně užít. Plánuješ ještě jít dál jako na vejšku? Jinak to bydlení vám závidím, taky jsem si říkala, že až budu v prváku, tak by jsme si mohli také najít něco svého a jít do společeného, ale potom jsem si řekla, že na druhou stranu já přece jenom jsem zvyklá na rodinný dům na vesnici a do paneláku se mi nechce.. :( A přítel už má dům, po rodičích, kam se nakonec nenastěhovali, jen není kompletně dodělaný.. Tak jsem si říkala, že by jsme asi začali s přestavbou a šli už potom rovnou do našeho domečku než dávat peníze někomu jinému za pronájem a ještě v bytě :(.. A jaký byl první den v práci? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-) To já přemýšlela také, že bych si užila prázdniny a na práci bych se vykašlala, a že bych začala až od září, ale zase jsme chtěli na konci srpna jet s přítelem někam na dovču, buď po čechách nebo do zahraničí, a to peníze potřebuju takže jsem se rozhodla, že začnu už teď. Jinak společné bydlení s přítelem, to máme stejné, já jsem také holka z vesnice a přítel má vlastní byt v paneláku, takže jsme se rozhodli, že ho společně předeláme. Také jsem zvyklá spíše na pohodu a neveliký hluk z ulice, ale jde asi o zvyk:-) Jinak první den v práci byl hektický, ale zvládla jsem ho a dnes jdu bohužel zase:-(

      Vymazat
    2. Tak to se bohužel nic nedá dělat, když chcete na dovcu, ale o to víc si to uzijete a budeš si toho víc vážit, když si na to takhle vydelas sama ;). A hlavně na konci prázdnin je to super, to jsou ceny strašně dolů a hlavně v zahraničí vás počasí asi nezklame, zatím co tady bych se možná le konci trochu bála, ale tak uvidíte ;). Já bych na konci sezóny ještě jednou také ráda vyrazila k moři, nějak mi to nestačilo :D, tak uvidíme. Tak to nějak v té práci prezij :)

      Vymazat
    3. Snad to bude super a podle našich představ:-) Tak to se budu těšit na nové fotky a video od moře!:-) Děkuji:-)

      Vymazat
  2. držím ti moc palce, ať je nová etapa tvého života naprosto skvělá ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce! Musím říct, že nové zaměstnání a společný byt s přítelem je veliký krok v životě, snad vše půjde podle tvých představ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc krásko, snad ano, byla bych moc šťastná:)

      Vymazat
  4. Páni, to je strašně moc změn! Držím palce, aby ti všechno vycházelo :))

    OdpovědětVymazat