úterý 30. června 2015

OOTD- Lovely BOYFRIEND jeans!

Krásný den slečny, dnes mám pro vás včerejší outfit zajímavý jedinečnými džíny.
Naprosto je miluju, protože tenhle styl nikdy nebyl pro mě a nikdy se mi to na sobě nelíbilo, ale čím jsem starší tak hodně měním rozhodnutí, haha:-D
Konečně také přišly vedra a díky bohu za ně, ty lijáky mě nebavili.


Tílko je z F&F a je zvláštní tím, že výstřih nemá rovný jako obyčejné tílko, ale je malinko vykouslé a dělá pěkný dojem dekoltu. Nikdy jsem nebyla na až moc velké výstřihy a aby každý koukal kam neměl, a tohle tílko je elegantní a svým způsobem hodně ženské:-)
Hodinky značky BENTIME (dárek od přítele)


Kalhoty jsou z H&M a jsem zamilovaná až po uši, vypadají na mě jako kdybych vyfotila přítele, haha:-D A proto jsou asi tím zajímavé, že rozbíjí celkový dojem elegantního looku a dělá outfit jedinečný, moc se mi líbí.


Kabelku už mám skoro rok a pořád vypadá jako nová a je naprosto dokonalá a také jí naprosto zbožňuju! Je z vietnamského obchodu a vím, vůbec na to nevypadá:-) Je skvělá, miluju kombinaci zlaté s černou, ráda jí nosím.


A botičky už jste mohly vidět tady, jsou z F&F, rok staré a také pořád vypadají jako týden nové.:-)

Přeji krásný zbytek slunečného dne:-)


8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuju moc za milý komentář:-) Určitě během měsíce plánuji napsat o tom jak cvičím a co jím:-))

      Vymazat
  2. Pěkný outfit mě boyfriendky bohužel vůbec nesluší a ani nemůžu nikde najít svojí velikost nosím totiž většinou dětské velikosti :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-) Tento problém jsem měla také ale tak před 3 roky, dnes už to zašlo tak daleko, že si občas koupím i velikost M:-D

      Vymazat
  3. Nejaké boyfriendy si musím zohnať, kým sa ešte nosia;D K tomu jendnoduchému outfitu sa veľmi hodia ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se po nějakých podívej, myslím, že sluší opravdu každýmu:-) A děkuju:-)

      Vymazat
  4. Téda, Tobě to sluší! Boyrfiendy jsou úplně hezký :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za kompliment:-) a džíny jsou skvělé:-)

      Vymazat