čtvrtek 16. července 2015

YouTube TOP #2

Krásné odpoledne, dnes mám pro vás druhý díl mých Youtube TOP, další 3 slečny na které koukám pořád:-) Opět jsem vybrala slečny, které jsou na YouTube relativně nováčky, ale i přesto jejich videa jsou dobře zpracované a dokáží udělat profesionální video:-)



Tahle slečna mě prostě baví, má super humor a její videa mají šmrnc. Jmenuje se Aneta a je to vážně krásná holka. Její vlog z Itálie byl asi nejlepší, její přátel je skoro stejný jako ten můj, proto mě asi tak baví se na ní koukat. Určitě si zaslouží více odběratelů i když si myslím, že za měsíc nebo dva jí lidi najdou a budou se na ní se zájmem koukat jako já:-)
Její odkaz na YT kanál je ZDE a INSTAGRAM TADY:-)



Tess je skvělou blogerkou a začala už skoro před rokem natáčet videa na YT, je skvělá, má perfektní styl a její videa jsou zábavná a vtipná. Ta holka mě prostě baví, má něco v sobě a určitě si zaslouží více odběratelů i když je v tomto relativně nováček:-)
Její odkaz na YT kanál je ZDE, a TADY je její INSTAGRAM:-)


Linda je super slečna, našla jsem jí teprve nedávno, používá kvalitní kosmetiku a umí jí profesionálně zrecenzovat. Její videa i přes to, že je v tomto začátečník, jsou kvalitní a velmi dobře zpracované. Navíc je dobrou kamarádkou s Miou, tu určitě každá slečna zná. Mia píše blog KISSBOOK a je asi nejvíce známá v blogosféře. 
Lindě určitě dejte odběr, její kanál na YT je ZDE a INSTAGRAM TADY:-)

6 komentářů:

  1. Zase nikoho neznám... :D Jen teda Lindu, ale tu jenom z instagramu :), aspoň zase budu mít na co koukat :))

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju za super typy, holky vypadají moc sympaticky! :))

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Pár videí jsem od těchto slečen náhodně viděla, ale nevěděla jsem pořádně o koho jde.. Tak teď už vím, mrknu na jejich kanály :-)
    MICHELLE's blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super:-) Já tyhle slečny vyhledávám pořád, přeci jen v Česku jich máme minimálně:-)

      Vymazat