úterý 14. července 2015

HAUL #1

Krásný podvečer krásky, dnes pro vás mám nákupy, byla jsem v neděli v Plzni a všude kam jsem se podívala byli slevy, no šílený, nejradši bych si koupila všechno ale to opravdu nejde, haha:-D


Začala bych asi tímto TOPem, ten jsem si objednávala na jednom čínském e-shopu a velmi mile mě překvapil, je z kvalitního materiálu, nikde nečouhají nitky a ani nezapáchá jako například z eBay.



Je skvělý a už se moc těším až ho budu nosit, dobře se bude kombinovat:-)


Dále tady mám tyto skvělé džíny s gumou v pase z Pimkie, byli ve slevě asi za 200 kč a je to XS, což na mě je dost divné, poslední dobou jsem měla co dělat abych se narvala do Ska, ale asi zázrak, haha:-D


Jsou dost elastické a dobře sedí na postavě, a mají příjemnou barvičku. Nejsou ani moc světlé ani moc tmavé, jsem s nimi spokojená:-)


Tenhle průhledný černý TOPík se zajímavým vzorem jsem prostě v Tally nemohla nechat, a navíc ve slevě za 19 kč? Jako vážně? No řekla jsem si, že i kdybych v něm měla spát, že ho musím mít! Haha:-D


Nakonec až doma jsem zjistila, že je naprosto dokonalý a už teď ho miluju! Na zádech má ještě detail stříbrného zipu:-)


Tak na tohoto tygrovaného miláčka už nedám dopustit, naprosto jsem si ho zamilovala.


Je z H&M a už se těším až ho budu nosit, protože to je snad to nejlepší co jsem našla!


Přemýšlela jsem jestli fotit i tílka, ale patří do nedělního nákupu tak proč ne:-)


Miluju jednoduchost a když jsem viděla tohle obyčejné tílko se vzorem v Terranově, ani jsem nepřemýšlela a už šlo se mnou. 


V Pimkie jsem se trochu zdržela a to jen proto, že jsem se nemohla rozhodnout jakou barvu kraťásků si mám vzít, haha:-D
Všechny byli perfektní a nejvíc mě lákali béžové, ale neměli mojí velikost, proto jsem se rozhodla pro tyto rádoby cihlové a nelituji, jsou báječné!:-)



Dobře sedí, nejsou ani moc vysoké ani nízké prostě perfektní, a navíc miluju kalhoty nebo kraťasy s těmito kapsami!:-)


Dále tady mám sukni a co vám budu povídat, miluju jí a to jsem jí ještě ani nevyvenčila, haha:-D
Opět z Pimkie se skvělým vzorem, a kombinaci bílé a tmavě růžové naprosto miluju!


Je klasicky pasová a skvěle sedne, dělá pěknou postavu a dokonce zakryje všechny špíčky, haha:-D


Už dlouho jsem sháněla tyhle rádoby Crop topy, nebo jen tak něco na podprsenku aby to lépe vypadalo pod volnějším trikem s více vykrojeným výstřihem. A v Terranově na mě čekali Vánoce, haha. Oba ve slevě za 49 korun, to jsem tam nemohla nechat.
Mám ještě v bílé ten bez ramínek:-)


Navíc mi přijde, že se skvěle hodí k mé nové sukni i když nevím jestli bych se odvážila takhle vyjít ven, ale je to spolu perfektní!

To by bylo pro dnešek vše, doufám, že se vám mé nové úlovky líbili:-)
Mějte krásný zbytek večera:-)

12 komentářů:

  1. Super nákupy :-) líbí se mi každý kousek a moc ti sluší.

    OdpovědětVymazat
  2. Juuuu, všechno je to tak krásný, dobře jsi nakoupila, jedna věc lepší než druhá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc krásko, také se mi všechny úlovky líbí:-)

      Vymazat
  3. Super veci :) Crop topy a tričká sú úžasné!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné úlovky! Taky jsem si koupila džíny s gumou, trochu tmavší než ty, ale jsem z nich nadšená, hlavně pro praktičnost, nikde netlačí žádné knoflíčky, nerozepíná se zip.. top kalhoty!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně ,jsem s nimi také moc spokojená a určitě až vyrazím na další nákupy, kouknu se po dalších:-) Jinak děkuji!:-)

      Vymazat
  5. Skvělé nákupy, nejvíce se mi líbí černý průhledný top!

    OdpovědětVymazat
  6. Všechny topy jsou krásné i suknýnka se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat