čtvrtek 23. července 2015

NEW IN #4

Krásný den všem, dnes tu pro vás mám opět NEW IN. Byla jsem v drogerii a mile mě překvapily slevy, haha:-D
Co se týče mé menší pauzy zde, i když to byla jen 6 denní pauza, pro mě byla hodně dlouhá. Jestli jste četli můj předchozí článek, tak už víte že jsem začala po dvou měsících válení doma, pracovat. A co vám budu povídat, je to otrava, a to jsem tam teprve týden.
A to bych nebyla já kdyby se mi nestalo něco víc, a to, že mi přestává fungovat mobil. Mám iPhona 4S a většina, spíše všechny, fotky jsou foceny telefonem, a proto jsem se rozhodla, že zainvestuji a koupím si iPhona 6. Dělá skvělé fotky a věřím, že i zde ta kvalita fotek půjde hodně vidět:-)
Můj telefon se totiž rozhodl, že po tolika měsících těžké dřiny, nekonečných pádů a rozbitého displeje, bude fungovat jen na nabíječce. No asi už se nechce kamarádit, haha:-D
Ale o tom jindy, přijde mi tak za 14 dní cca, protože na stránce kde jsem ho objednávala nebyl skladem, tak ho objednali až z USA. Těším se jak malá, protože tahle hračka není vůbec levnou záležitostí, haha:-D

Ale vraťme se k novinkám, jako první tady mám řasenku LASH SENSATIONAL od Maybelline. Je to nejlepší řasenka snad za poslední rok, už dokonce porazila mojí One by One, která sklouzla až na druhé místo.


Mám ráda, že když jsou řasenky zabalené, mám jistotu, že jí nikdo přede mnou neotevřel a že mi vydrží klidně i půl rok než dopoužívám tu co mám. Navíc má Maybelline akci 1+1, ani jsem neváhala a první po čem jsem šla byli tyhle krásky!:-)


Šla jsem kolem stojanu Essence a viděla jsem tuto rtěnku, říkám no už jenom kvůli obalu jí musím mít, haha:-D Jsem asi úchylná, ale ten obal je děsně rozkošnej!


Je to tedy matná rtěnka, a je to limitka, v odstínu 02 GLASTONBERRY, a co vám budu povídat, je úžasná!


Poslední dobou jsem asi závislá na nude rtěnkách a pořád hledám tu svojí pravou. Jestli jste viděli moje poslední nákupy, našla jsem skvělou rtěnku od Dermacolu, z fialovým podtónem, kterou od té doby co jí mám, nosím každý den, hh:-D Tato je také trošku do fialova s teplejším podtónem ale je skvělá, že je matná a už se těším až jí provětrám:-)



Dále tu mám dva laky, teď na léto jsem začala být zase úchylná na pastelové barvičky. A i když mám gelové nehty, už nějaký ten pátek přemýšlím o sadě na nehty od Sally Hansen, děsně mě láká dělat si nehty sama doma, bez šíleného čekání a smradu v salónech. 
Proto snad po narozeninách až mi přijde první výplata si jí koupím:-)


Tyto laky jsou super, Essence má skvělý výběr a jsou cenově přijatelné, jen jejich focení je šílené, na skleněné lahvičce se špatným světlem se to opravdu nedá, haha:-D
Ten modrý je v odstínu 39 blue bubble di blue a je to nádherná světlá modrá.


A ten zelený je v odstínu 26 brazil jungle. Co se týče zelených laků, nikdy jsem toho nebyla zastáncem a ani se mi to moc nelíbilo, ale tento rok jsem nějaká až moc opálená a na opálené pokožce vypadá snad každý světlý lak super:-)


A jako poslední tady mám sprchový gel od Dermacol. Minulý článek jsem ukazovala ten fialový s vůní hroznů a limetky, tento je s vůní kokosů a já miluju kokos! Už se těším až ho použiji, protože tyto sprcháče já miluju!


To by bylo pro dnešní novinky vše, já mám z úlovků rozhodně radost!:-)
Mějte krásný zbytek večera:-)

12 komentářů:

  1. Pěkný nákupy :) Ale ten telefon ti závidím nejvíce :) Těším se na nové fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc:) Také se na něho těším, snad přijde co nejdřív:( Děkuji:)

      Vymazat
  2. ja by som ocenila keby všetky produkty boli pekne zabalené, aby som vedela, že do nich nikto nešahal :) a rúž vyzerá super!
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslední dobou to mám stejně, když jsem někdy v drogerii a vidím mladší slečny co sahají a otevírají všechno co vidí, chce se mi brečet, hah:D Děkuji:)

      Vymazat
  3. Koukám, že řasenky Maybelline teď frčí. Rtěnky se mi líbí
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řasenky od Maybelline jsou super, hlavně tyhle jsou pro mě naprostou topkou, jsou skvělé, rozhodně doporučuji:-)

      Vymazat
  4. Naprosto s tebou souhlasím! Tato řasenka je fakt úžasná. Mám ji ve voděodolné verzi a jsem s ní naprosto spokojená :)) Co se týče laků, taky začínám experimentovat. Světlé pastelové barvy (hlavně mint) jsou teď mými oblíbenci:)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme podobné, do řasenky jsou zamilovaná až po uši a laky jsou perfektní:-)

      Vymazat
  5. Super vecicky;) miluju ten dermacol sprchac!:)

    OdpovědětVymazat