neděle 26. července 2015

EBAY HAUL

Krásný den krásky, dnes mám pro vás mé malé úlovky z eBay a jsem s nimi velice spokojená, před měsícem jsem hledala nějaké crop topy, sukně a také plavky, a jsem docela překvapená, druhá várka by měla přijít tak cca za dva týdny, tak se můžete těšit na druhou část:-)


Tento krásný topík mi padl do oka hned jak jsem ho viděla, je skvělý, přišel aby po 3 týdnech a hned po rozbalení jsem byla mile překvapená. Kvalita je hodně dobrá, žádná umělotina. Je celý krajkovaný a má nastavitelná ramínka, což je velké plus po slečny s drobnou postavou.
Odkaz ZDE.


Tyhle sukně já miluju, mohly jste je vidět už v několika outfitech, mám už 4, v barvě bílé, tmavě červené, šedé a zářivě žluté. A rozhodně plánuji si objednat ještě nějakou mint barvičku, na opálenou pokožku to bude skvělé:-)
Odkaz na sukně ZDE.


Jestli mě sledujete už delší dobu a viděli jste předchozí úlovky z Plzně, ukazovala jsem tam v outfitu bílí topík, úplně stejný jako tento. A jsou naprosto skvělé a miluju je!
Jsou vzdušné, elegantní a ženské. Hodí se skoro ke všemu a vypadá to zatraceně dobře!
Odkaz ZDE.




A jako poslední tady mám plavky, vím, že většina ví o co jde. Tyto plavky jsou v posledním roce snad nejsledovanější a nejvíce nošené. Jsou bohužel fake, ale ty pravé mi přijdou šíleně předražené. Myslím že na čínských eshopech nebo celkově na internetu můžete najít spoustu fejků za skvělou cenu, já si vybrala na eBay tyto modré. I když popravdě jsem se toho trošku bála, ale když včera přišly, byla jsem mile překvapena.
Jsou skvělé, spodek plavek mi sedí perfektně, není ani malý ani velký, mám tedy velikost S.


Líbí se mi, že jsou takhle na zip, kdyby byli menší, můžou se trochu rozepnou a vypadá to i lépe. Mě sedí dobře, a jsem z nich nadšená, už se těším až vyvětrám. I když ještě 3 týdny budu trávit jen a jen v práci:-(
Odkaz na plavky ZDE.


To by bylo pro dnešek vše, z věcí jsem nadšená, tak doufám, že se líbí:-)
Mějte krásný zbytek dne:-)

10 komentářů:

  1. super kúsky :) a tie plavky sú najviac :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  2. Ty plavky mám taky a musím říci, že za mě ne... :( nevím, jestli to vidím dobře, ale na fotce to vypadá, že mas vršek z neoprenu a spodek takový ten klasický. Já mám právě obojí z neoprenu a je to hrozný, třeba tady v čr je to ok, ale na dovoleny na opalování hrůza, protože člověk se v tom hrozně potí... :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano spodek mám normální a to je tedy zvláštní, to jsem ještě nikdy neslyšela že by se v plavkách dalo více potit.

      Vymazat
  3. Ja som už objednávanie oblečenia z ebay vzdala, vždy som mala "šťastie" na nič moc kvalitu. Ale super, že ti docestovali dobré kúsky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se mi také stávalo, někdy super kousek a někdy vážně hadr na podlahu. Ale už neobjednávám tolik co dříve, max nějaké kryty na iPhona a nebo štětce:-)

      Vymazat
  4. Skvělý úlovky a z ebay beztak za pár korun, že? :) já bych se jen bála, že neodhadnu velikost, ale Tobě vše sedí tak parádně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Si tak miloučká, děkuju moc:-* Jinak si vždycky beru nejmenší velikost, i když někdy je to až moc malé a je mi to malé třeba přes prsa, ale už moc neobjednávám:)

      Vymazat