sobota 1. srpna 2015

NEW IN #5

Krásné sobotní dopoledne krásky, dnes tu mám pro vás OPĚT novinky, nebo-li NEW IN.
Včera jsem měla volno a hlavně čas tak jsem se rozhodla že objedu drogerky a udělám si radost. Což si myslím, že se mi povedlo, OPĚT, haha:-D


Poslední dobou jsem nějaký až moc velký maniak na laky na nehty a vůbec netuším proč si vždycky vyberu tyhle odstíny, minulý týden v novinkách (článek zde), jsem si kupovala také odstíny světle modré a zelené pastelové. Dnes tu mám tmavší modrou až do šeda a zelenou s podtónem do žluta. Hh:-D
Tyto laky jsou limitka a u nás v drogerii Rossmann je měly za výhodnější cenu 29 korun, což je určitě lákavá nabídka.


Mám je v odstínu 04 FEEL THE VIBE a 02 BLUE-CHELLA. Jsou to matné laky s pískovým efektem. Tento typ laků jsem ještě nezkoušela, vím, že jsou populární ty od Gabriella Salvete ale vždy jsem si myslela, že jejich odlakovávání musí být porod.


Dále tady mám ze stejné limitky i tvářenku. Co se týče mě a tvářenek nikdy jsme nebyli kamarádky, jsem zastánce spíše konturování a bronzerů. Proto jsem se rozhodla, že musím mít doma aspoň jednu!:-D
Je v odstínu 01 SUNSET @ CENTER STAGE


Je multifunkční, na jedné straně je tmavší a k druhé straně se zesvětluje. Tohle mi vážně přijde jako skvělý nápad pro slečny co nechtějí mít doma 3 různé tvářenky, například mě stačí tahle jedna a vím že v ní najdu hned 4 různé looky:-)


Tyhle mono stíny od Essence zná snad každá slečna, jsou praktické a stačí pro slečny, které s líčením teprve začínají. Já tedy nejsem začátečník, ale nedávno, když jsem jela na festival jsem doma hledala jeden světlý stín, který bych si vzala s sebou a bohužel žádný takový malý jsem nenašla. Mám jen velké paletky, které si s sebou na festival brát opravdu nechci. 



Navíc když jsem viděla tento v odstínu 22 blockbuster s matným efektem ve slevě za pouhých 17 korun, ani jsem neváhala. Bude skvělý na cesty:-)


Asi největším úlovkem za včerejší den byla tato mini LED lampa. Jak už dobře víte z předešlých článků, nehty mám gelové a po 3 letech co každé 3 týdny chodím na nové, to pro mě je děsná otrava. Rozhodla jsem se, že zatím nebudu investovat do pořádné LED lampy například od Sally Hansen, chci si zatím vyzkoušet jestli mi to půjde a hlavně jestli mě to bude bavit.


Tato je jen na jeden prst a každých 10 sekund se vypne, co vám budu povídat. otrava to je, ale za 144 korun ve slevě, co bych chtěla, haha.:-D
Jak můžete vidět na fotkách, včera jsem hned zkusila a asi největší boj byl sundat vůbec ty gelovky co jsem měla. Asi 2 hodiny jsem brousila pilníkem a co vám budu povídat, už po 10 minutách jsem si myslela, že umřu:-D 
Každopádně jsem to zvládla, zvolila jsem červený lak, poté přetřela base coat a zapekla. Jsem vážně zvědavá, kolik dní to vydrží, tak uvidíme.
Celý proces prvního dojmu a odstraňování gelovek a lakování gellakem, jsem vám fotila. Takže se můžete těšit na článek:-)


Součást balení byl i tento USB kabel.


Jsou potřeba základní dva laky, a to podkladový nebo-li top coat a krycí base coat, které se zapékají. Mezi ně dáte svůj libovolný lak. Já zvolila červený, ale už se těším, až nahodím nějakou nude nebo mé nové pastelové modré a zelené.


Když jsem viděla ve stojanu i odlakovač bez acetonu, brala jsem ho také. Určitě se bude hodit:-)


Co se týče různých recenzí, koukala jsem se snad půl dne na videa na YT o gellaků a modeláži. Všechny slečny si otírali po zapečení ten lepkavý výpotek co gellak udělal, já tedy nevím co dělám špatně, ale mě se nic takového netvořilo. Musím si asi přečíst více recenzí:D
Každopádně v DM jsem hledala tyto ubrousky namočené v alkoholu a speciální odlakovač na odstranění gellaku, tak uvidíme, jak se s tím poperu, až je budu sundavat.


A jako poslední tu mám něco nekosmetického a to je kryt na iPhone 6. Jestli jste četly můj článek "co je nového", víte, že mi skoro už nefunguje můj iPhone 4S, a proto jsem se rozhodla, že zainvestuji a koupím si telefon co se mi líbí. Má přijít už za týden proto jsem vážně zvědavá a natěšená jako blázen:) A to bych nebyla já kdybych si hned neobjednala kryt a tento se vzorem kávy ze Starbucks je perfektní!:)


To by bylo pro dnešní den všechno, určitě se můžete těšit na článek, co je v mém mobilu 4S spojený s článkem Unboxing, až mi přijde iPhone 6:-)
Mějte krásnou sobotu:)

20 komentářů:

  1. Super nákupy, ty laky jsou krásně barevný :)

    OdpovědětVymazat
  2. moc pěkné věcičky, nejvíc se mi líbí ty laky!:)
    Lovies 47

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny věcičky na gelové nehty od Essemce mám také, snad budeš stejně spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano? A máš i stejnou tu mini LED lampu? Potřebovala bych poradit:-)

      Vymazat
  4. super nákup, páči sa mi hlavne tvárenka :)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, po tvářenkách se začínám více a více koukat:-D

      Vymazat
  5. ten top coat od essence je super :) moc pěkný blog :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  6. super nákupy :D skvelý blog :D určite tu nie som naposledy :D

    http://iamgirlwithpinknails.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee kočko děkuji mockrát:-) Moc si toho vážím:-)

      Vymazat
  7. Essence mám ráda! Super nákupy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já co se týče laků na nehty a limitek mám ráda Essence také:-) Děkuji mockrát!

      Vymazat
  8. Věci od Essece jsou super a nejradši mám laky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, já poslední dobou jsem děsnej maniak na laky!:D

      Vymazat
  9. Moc pěkné novinky, já jsem si nedávno koupila od essence nový lesk v tělovém odstínu, dlouho jsem hledala nějaký podobný odstín a ten od essence vypadal super :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem zvědavá, co budeš říkat na tu lampičku od Essence, já na ni už taky koukala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jsem jí zkusila jednou a jsem spokojená, nehty už mám 5 den a pořád vypadají jako nově nalakované:-) Tak uvidíme:-)

      Vymazat