úterý 4. srpna 2015

RANDOM PHOTOS

Krásné slunečné poledne, nahromadily se mi v mobilu fotky za celý měsíc, proto jsem to dala nějak dohromady a vznikl z toho článek, haha:-D
Pro mě to bylo hodně hektické, práce po dlouhé době, zmatek doma i u přítele. Teď do toho blog a hlavně sem potřebovala spánek. Ale poslední dny to začínám zvládat, začala jsem si organizovat články, snažím se nespat do 12 abych dopoledne mohla zvládnout věci doma, když celé odpoledne jsem v práci. A nakonec mi to takhle vyhovuje, zvykla jsem si a jsem za to ráda. A hlavně naučila jsem se žít s pocitem, že člověk musí tvrdě dřít a makat, aby pak mohl mít všechno co chce.
Díky bohu za práci a že vůbec nějakou mám!

První líčení s paletkou REVOLUTION.

Já a KFC, no prostě se milujeme. Navíc se ségrou a nakupováním, no můj život je perfektní!:-D

Nikdo nám nikdy nevěřil, že jsme ségry, proto chodíme aspoň stejně oblečené:-D

Cesta vlakem, 40 minut stání na místě.

Celý den s rtěnkou Dermacol, prostě láska na první pohled!

Miluju tyhle blbůstky do bytu, navíc šedé srdíčko se skvěle hodí k nám do bytu s přítelem.

Občas je to děsná otrava v tom autobusu, myslím, že tohle každá zná:-D

Pracovní outfit, a zatím dobrá nálada.

Když jsem narazila na tuhle fotku musela jsem se hodně smát, za týden mi přijde iPhone 6 a už vidím jak se s touto drahou srandou něco stane:-D

Jak jsem psala v minulém článku, jsem maniak na masky, tahle je od značky URIAGE. Každopádně můj snapchat Lada_led8 , poslední dobou hodně přidávám:-)

Když je v práci nuda a málo kdy se stane, že není co dělat, tak to káva zachrání:-)

Můj oblíbený muffin z Tesca s vanilkovým překvapením uvnitř:-)

Selfie z chodby, hh:-D

Vždy se snažím jít do práce z dobrou náladou, bohužel v práci mi úsměv nevydrží moc dlouho.

Tato fotka mě vždy rozesměje. Já si bohužel neumím malovat řasenku abych si jí neobtiskla, hh:-D

Selfie číslo 2, před prací.

U nás v práci je výtah hlavní část na focení:-D

Tak to by bylo takové menší shrnutí fotek, doufám, že se vám takové podání líbí, mějte krásný zbytek dne:-)

19 komentářů:

  1. Sluší ti to, ať se v práci daří a ať máte hodně přestávek :-)
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  2. Na tom ,,selfíčku z chodby´´ ti to neskutečně sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké fotky :) ty v 18ti bydlíš s přítelem? To ti docela závidím :D :))

    OdpovědětVymazat
  4. Seš fakt kočka! Týjo, co to máš z linky, že jsou tak krásně sytě černé? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kočko mám gelové linky od Maybelline:) Brzo budou ve spotřebováno, už mi dochází, ale určitě budou i v nákupech protože si pro ně půjdu znova:-)

      Vymazat
  5. To srdíčko mám také :D a jinak sluší ti to na každé fotce:O :)

    OdpovědětVymazat