neděle 16. srpna 2015

NEW IN #8

Krásný den krásky:-)
Dnes mám pro vás novinky, a tentokrát jen 3 produkty, což je hodně divné, i tak bych si měla dát nakupovací stopku, aspoň na dva týdny, prosím bože! Haha:-D

A jdeme hned na to, žádné okecávání, v Rossmannu mě překvapily slevy, a proto jsem si cca za 40 korun koupila tuto skvělou rtěnku od Rimmelu z řady Kate Moss.
Když jsem jí viděla ve slevovém košíku, neodolala jsem, hned jsem po ní sáhla a věděla, že půjde se mnou.


Je v odstínu 12.


A je naprosto skvělá, je to nádherná zářivě červená až cihlová barva, i když hned v obchodě jsem si říkala, že bude dělat žlutý podtón zubů, ale nic takového.


Miluju její barvu, už se mnou byla den a vydržela i jídlo tak i pití a jsem s ní naprosto spokojená:-)
Určitě jí vyvenčím zase někdy ven, protože na tyto letní dny je perfektní.


Dále tady máme druhou rtěnku, ale tentokrát něco jiného, a to nude.
Od té doby co u nás v Rossman drogerii se objevila kosmetika MAKEUP REVOLUTION, po ní pořád pokukuji a pořád mě lákají paletky a tvářenky. Rtěnky jsem objevila teprve nedávno a byla jsem překvapená.


Mají obyčejný černý vzhled, se zlatým nápisem a na konci ve sklíčku je vidět barva, a co vám budu povídat, toto provedení miluju už jen proto, že když jí hodím do mých 20 rtěnek v šuplíku, hned budu vědět jakou má barvu a jestli si jí vzít:-)


Ale tedy s názvem si práci nedali, specifické "Nude", je opravdu dechberoucí:-D


A jak už jsem říkala, barva nádherná, není to úplně mrtvolná nude, je spíše do hněda a to já můžu:-)
Pigmentace je skvělá, a za tu cenu? Myslím, že za 49 korun bych si nikdy nemyslela, že bude takhle skvělá!


A jako poslední kousek tady mám tvářenku, a tedy můžu vám říct, že to balení je děsný. Vůbec jsem nepochopila to otevírání ani proč tomu tak je.
Vypadá nekvalitně na to, jaký pěkný název to má, haha:-D


Ale to je jedno, co se týče balení je jen kus plastu, nám jde ale o ten produkt, že!


Já si vybrala nádhernou teplou barvičku s fialovým podtónem, a odstínem Sugar.


Má v sobě minimalistický shimmer, ale to mě v létě baví.


A její pigmentace je naprosto skvělá, a nevím jak vy, ale já za tu cenu, si půjdu ještě minimálně pro jednu, protože za 49 korun tak skvělý produkt v drogerii nenajdu:-)

To by bylo vše, mějte krásný zbytek sychravého dne:-)

23 komentářů:

  1. oba rúže vyzerajú super, ja som včera pokukovala od Kate pre Rimmel na tú nude kolekciu, ale odolala som :D a tvárenka tiež vyzerá dobre :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nude kolekci jsem viděla a tedy ani mě nějak nezaujala. možná si koupím ten nejtmavší odstín, ale jinak mě to nějak obešlo.

      Vymazat
  2. Ta první vypadá perfektně, je to krásná barva, ty jo!
    Ráda bych tě pozvala ke mně na blog na giveaway: www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Rtěnky od KateMoss jsou úžasné!!!:) už dlouho pokukuji i po rtěnce od Makeuprevolution, za 50kč, musím zkusit!:D
    Verranda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus stojí za to a hlavně ta cena je bomba!:-)

      Vymazat
  4. Po rtěnce od Kate Moss už dlouho pokukuju, kdybych na ni narazila v obchodě za tuhle cenu, určitě bych bez ní neodešla :D
    Po kosmetice od Make Revolution koukám už dlouho, hlavně teda na internetu, jelikož v našem Rossmanu tahle značka bohužel není :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, vidím, že blogerky jsou na tom všechny stejně:-D To je škoda, ale v Praze by jsi na tuto značku určitě narazila:-)

      Vymazat
  5. Strašně moc ti děkuji za komentář na mém blogu. Moc potěšil. Ale co si budem povídat...ty jsi tady kočka, ne já :P :D
    Rtěnky od Kate mám doma dvě základní červenou 01 a pak snad 09 :) Jsou to skvělý rtěnky. Od Makeup Revolution nemám žádnou...ale šikla by se mi taky takováhle nude...ale mám od nich paletku, myslím, že tu třetí ...a je skvělá ;) Na tvářenky moc nedám, ale asi bych měla :P
    Máš skvělý blog, začala jsem tě sledovat <3
    chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ups.....špatnej mail :D

      Vymazat
    2. Děkuji mockrát, teď si potěšila ty mě:-* Rtěnky jsou skvělé, značku Rimmel mám ráda kvůli rtěnkám, makeupům a pudru... No to bych mohla vyjmenovat celý sortiment, haha:-D A určitě se po nějaké nude podívej, je to základ:-)

      Vymazat
  6. Páni, jsi opravdu shopaholička :D Nejvíce se mi asi líbí ta rtěnka od Rimmelu, má super pigmentaci :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten nude rúž vyzerá užasne :O

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ty rtěnky jsou naprosto dokonalé :)

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Sytá rtěnka má krásnou barvičku :) Od MR mám v tomto balení zapečené stíny, které jsou fantastické - vydrží celý den i bez báze a jsou skvěle pigmentované

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám od MR paletku s matnými stíny a je perfektní, používám jí každý den!:-) Nedám na ní dopustit!

      Vymazat