čtvrtek 27. srpna 2015

MAKEUP REVOLUTION- RECENZE

Krásný den slečny, dnes mám pro vás dlouho slibovanou recenzi na úžasnou paletku od značky MAKEUP REVOLUTION. Mám jí doma necelé dva měsíce, a používám jí úplně každý den co se líčím:-)
Každopádně jsem teď trošku bez sil, jsem na antibiotikách a už 3 den ležím doma. Jaká zábava.
Takže moje chuť psát byla na bodu mrazu, ale prášky začínají zabírat a už se cítím lépe, proto jsem se znovu chtěla rozepsat o mé milované paletce.
A jdeme rovnou na to, žádné zbytečné okecávání:-)


Paletku, jak už jsem zmiňovala, mám necelé dva měsíce, mohly jste jí vidět v novinkách zde. Kupovala jsem jí v Rossmannu za, mám takový pocit, že 200 korun. Co se týče samotné značky, objevila se u nás v drogerii a včetně této paletky mám už doma skvělé úlovky jako je tvářenka a nude rtěnka. Chci na ně postupně udělat recenzi tak se máte na co těšit:-)


Tato paletka je v matné verzi a co jsem tak koukala po ostatních, skoro žádná mě tolik nezaujala. Moje líčení očí je minimalistické, bílý nebo béžový stín přes pohyblivé oční víčko a světle hnědý nebo šedý do ohybu pro prohloubení pohledu. Nemám ráda přes den přemalované oči, tmavé a třpytivé, to mi je proti srsti. 
Občas mám dny kdy si udělám kouřové stíny z tmavě hnědého, matného stínu ale to jen málokdy.


Barvy v paletce jsou poskládané velice dobře, ráda stíny míchám, aby nebyli tak tmavé nebo naopak aby byli tmavší. A jde dobře vidět, že paletka je hodně bytelná, i když je z obyčejného plastu i její vzhled vypadá dobře a trochu i luxusně.


Jak už jsem zmiňovala, nejvíce používám stíny z levé strany. Ty světlejší nejsou tolik pigmentované, což u béžového stínu mi nepřijde jako totální katastrofa. Jsou spíše prášivější, ale když najdete ten správný štětec, určitě se s nimi naučíte pracovat. Mě osobně vůbec nevadí, že trošku práší, spíše naopak. Nejsem moc na stíny s konzistencí ala "máslíčko".


Co se týče tmavých stínů, ty jsou pigmentované skvěle, asi nejvíce mě překvapila černá, která po nanesení je hodně pigmentovaná a černě černá jak má být. Hodně se mi zalíbil i tento šedo-modrý stín (na paletce 4 zprava), a už s ním plánuji líčení:-)


Na závěr bych asi napsala jen jediné, a to, že za tu cenu, je paletka skvělá a stíny jsou hlavně na každodenní líčení. Já např. vím, že stíny unosím a věřím, že jednou ta paletka bude ve "Spotřebováno". Jestli nad paletkou přemýšlíte, určitě jí jděte minimálně omrknout, protože, věřte mi, stojí za to:-)
Mějte krásný zbytek dne:-)

18 komentářů:

  1. Na tyhle stíny už koukám dlouho a zatím je každý chválí, takže do nich asi půjdu :-) Já mám od této značky jen korektory a jsou taky v pohodě.... Brzy se uzdrav :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tato paletka vypadá úplně úžasně :) Strašně se mi líbí :) Zvlášť, že je do "nude" barev, ty já mohu, mám ráda právě líčení do hněda, takže má veškeré moje sympatie ;D, taky vlastním podobnou, akorát menší a jsem z ní též nadšená, vůbec se nedivím, že ji používáš denně ;D :)

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, každý den, od té doby co jí mám sem nesáhla po jiné :D

      Vymazat
  3. Děkuji za recenzi, hrozně bych ji chtěla a aspoň vím, že vím proč. :)
    Verranda

    OdpovědětVymazat
  4. Super recenze :) Od Makeup Revolution mám několik paletek a mám je celkem ráda :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkná recenze. Paletka se mi líbí, i když si myslím, že by mi až tak neslušela. Jsem spíše na růžové stíny :-)

    Jsi krasna giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-) paletek od MR je hodně, určitě by sis vybrala, tak se zkus po nějaké mrknout:-)

      Vymazat
  6. Tento make-up vyzerá perfektne. Určite sa na neho pozriem aj ja, len v trocha svetlejších farbách. Ďakujem za typ

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá skvěle. Krásné barvičky. :) Přeji brzké uzdravení.
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  8. Taky o paletce uvažuju :) Teď jak je naskladnili i do Rossmanna, tak je musím pořádně prozkoumat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně:-) Od té doby co je tato značka v Rossmannu, pořád koukám co bych si koupila :-D

      Vymazat