úterý 11. srpna 2015

NEW IN #7

Krásný večer slečny, dnes tu máme novinky, a tak jak píšu u každých novinek každý druhý den, OPĚT jsem nakupovala, haha:-D 
Za poslední dva roky jsem v Rossmannu byla max jednou, jinak jsem věrná svému DM. Ale poslední dobou jsem si Rossmann opět zamilovala, mají tam super slevy a baví mě jejich výrobky.

Každopádně teď odběhnu od kosmetiky, určitě si všimnete jinou kvalitu fotek, lepší kvalitu! Konečně mi přišel včera iPhone 6 a co vám budu povídat, je to bomba! Jsem naprosto spokojená, jak se vzhledem, s provedením, s barvami, tak i s aplikacemi. Připravuji pro vás článek "Co je v mém iPhonu 4S", a unboxing nové 6tky:-)


Ale teď zpátky ke kosmetice, u Terezky z LuxyLady jsem viděla tento tělový olej od značky ISANA, který si moc chválila a hned jsem ho šla omrknout. Má v sobě 5 vydatných olejů a podle prvního dojmu jsem nadšená maximálně:-) A stojí směšných 70 korun, takže za vyzkoušení určitě stojí:-)


Dále na doporučení Terezky jsem šla omrknout toto tělové mléko s mangem a papayou. Je skvělé tak jak říkala, nádherně voní a má super dávkování. Technika pumpičky je pro mě praktická a jednoduchá a určitě se mi s ní lépe pracuje.


Šla jsem omrknout stojan ASTOR a byla jsem mile překvapena, ve slevě korektor SKINMATCH za pouhých 89 korun a make-up za 140 korun. Ani jsem neváhala, protože korektor mi dochází a make-upu tam také není hodně. Určitě se můžete těšit na recenzi:-)



Korektor je s novým aplikátorem, tedy aspoň pro mě. Co se týče aplikace určitě je praktický a jednoduše se nanáší, ale jelikož se okolí make-upu pohybuji už nějaký ten pátek, vím, že časem mi vyhovovat nebude, budou se v štětinkách držet bakterie a moje pleť na tadyto děsně trpí. Ale uvidíme, snad budu spokojená.


Krytí je spíše střední. Je jemný s barvou jako pro popelku, já mám tmavší verzi v odstínu 002 Sand.


Jak už jsem psala v mnoha článcích, nemám ráda na léto hutné a těžké make-upy co si na pleť sednou a v létě dělají pěkné neplechy, když se potíme. Tento make-up je skvělý, lehký, má střední krytí a to mám ráda, že to neudělá až moc nepřirozenou masku.


Já mám v odstínu 103 Porcelain a tento odstín právě teď skvěle sedí mojí pleti:-)


A opět je tu mé klasické já. To by nebyli nákupy bez laků na nehty a věřte nebo ne, ale kdybych se nevrátila tak je nemám:-D


Ten světle růžový mám zrovna na nehtech ale už je na něm vidět nějaký ten měsíc používání, proto jsem se rozhodla, že si koupím nový a jsem spokojená.


Tento žlutý jsem viděla u Péti z PetraLovelyHair na Instagramu a totálně jsem se do něho zamilovala. Na fotce je spíše světlejší ale ve skutečnosti je to nádherná zářivě žlutá, která se mimochodem toto léto neskutečně nosí.:-) 
Je v odstínu 38 love is in the air.


Jako další tady mám srdíčkovou tvářenku od Essence, která byla ve skvělé slevě za 29 korun, byla to limitka, a vůbec nevím jestli je ještě k sehnání, ale ve slevových košíčcích se někde objevit určitě může:-)


Já mám v odstínu 01 nothing but lovestoned.


Je to krásná tvářenka, vybrala jsem si spíše světlejší verzi protože zářivě růžové tvářenky moc nemusím.

To by bylo pro dnešní den vše, doufám, že se vám dnešní nákupy líbili a mějte krásný zbytek dne:-)

12 komentářů:

  1. Moc hezky vypadá make-up od Astoru a ten korektor!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tu pečující kosmetiku Isana musím omrknout;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se koukni, já na ní také skoro nikdy nekoukala, až po doporučení Terezky:-)

      Vymazat
  3. Líbí se mi ta tvářenka, škoda jen, že je to limitka :)
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano ale myslím, že určitě k dostání ještě je:-)

      Vymazat
  4. Ten korektor a make-up od Astoru vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  5. To tělové mléko mám taky, přinesl mi ho Ježíšek a svým vzhledem mi připomíná nějaké hotelové balení :) asi by ho už každá jiná měla vypatlané za tu dobu, ale jsem hrozný šetřílek a fakt je super ;)

    Gel lak od essence mám jeden, který mi dala ségra k narozkám a je to něco suprového, dokonce k němu mám i podlak a top coat, aby mi vydržel co nejdéle. Jenže trvanlivost laků se u mě těžko posuzuje - i zapečený lak jsem schopná zlikvidovat za jeden den, když se začnu hrabat v hlíně (jako na zahrádce) ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šetřílek já jsem docela také, ale když chci také dokážu produkty vypotřebovat za minimální dobu:-) Jinak s trvanlivostí laků je to těžké i u mě, mám práci ve které dělám rukama a většinou mi laky, většinou ani nehty, nevydrží.

      Vymazat
  6. Já mám Rossmann taky hodně ráda a chodím tam často :) Ta tvářenka byla hodně super kup

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem konečně našla stejnou shopaholičku:D:)

      Vymazat