pondělí 17. srpna 2015

RANDOM PHOTOS

Krásný zamračený den krásky, dnes mám pro vás článek s random fotky. Tyto články mě baví, ukážu vám shrnutí např. celého týdne nebo měsíce.
Jsou to spíše fotky ze SNAPCHATU, kde mě můžete najít pod jménem laduna00.

Pro mě nejlepší balíček za poslední dva roky, haha:-D

Happy.

Poslední týden v práci, no co vám budu povídat, odpočítávala jsem každou minutu.

7. srpna jsem měla narozeniny, a dostala jsem ty nejlepší dárky, Pandora náramek od mámy a hodinky Bentime od přítele. 

Selfie z práce, haha.

Eos nově v drogeriích, v Rossmannu za 170 kč, v DM za 160 korun. Na to, že je to obyčejný balzám tak maximálně z roztomilým balením, mi to přijde sakra drahé.

Ten nejlepší jablečný džus!

Poslední 3 dny v práci. (Na sobě nová rtěnka od Rimmel v odstínu 12, článek zde)

Nudná cesta autem, občas mám i náladu se fotit, haha:-D

Pořád nevím co se starým telefonem, jestli prodat na náhradní díly, nebo ho prodat celý za minimum protože má rozbitý displej. Netuším.

Moje výplata za 14 dní, jsem maximálně spokojená:-)

Předposlední den v práci.

Popisek jasný, no každopádně teď mám zasloužené volno a díky bohu za to. Práce děsná a od září znova, snad to bude lepší.

To by bylo pro dnešní den vše, doufám, že se fotky líbily:-)
Mějte krásný zbytek pondělního dne.

18 komentářů:

  1. Jéé, dodatečně všechnonejlepší k narozeninám a pandoru ti závidím :) přestě te stejný náramek chci :) měla jsem svátek, ale od té doby jsem ještě nebyla doma, tak doufám, že tam na mě také bude čekat taštička pandora :D a kde jsi vůbec pracovala? :) jinak máš moc hezké brýle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát, já měla ve stejný den i svátek:-D Jinak určitě na tebe doma čeká:-* Pracovala jsem jako servírka:-) Děkuji:)

      Vymazat
  2. Také všecko nej nej nej k narozeninám ( i když teda opožděně, ale přece) :) S Domčou souhlasím - závidím i já ten náramek, taky se na nějaký náramek od ní chystám, vypadají vážně báječně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee děkuji mockrát zlato:-* Určitě si nějaký pořiď, jsou super:-)

      Vymazat
  3. Ten iphone ti potichu budu závidět:DD, jinak všechno nejlepší!:) a krásné hodinky!:)
    Verranda

    OdpovědětVymazat
  4. Seš kočka :) Je super, že jsi s výplatou spokojená

    OdpovědětVymazat
  5. Iphone 6 je skvělý :D a pandoru bych si taky jednou chtěla koupit :) jinak ti to na všech fotkách sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát krásko:-* Jinak mobil je super:-)

      Vymazat
  6. Moc pěkné fotky :D a iphone ti závidím :D mám 4s a prostě do androidu už bych nešla :D
    ladycaterpillar

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-) 4S jsem měla a pak velký skok na 6tku, a jsem spokojená:-) Jinak to máš pravdu, Apple je prostě Apple:-D

      Vymazat
  7. Páni ty si teda žiješ :D #tichazavist
    Jinak jakou máš práci? :)
    Cappuccinolover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alee nee, nežiju:-) Mám hotelovku školu, dělám na hotelu servírku:-)

      Vymazat
  8. Krásny post!:) Chceš nasledovať vzájomne na GFC?:) Daj mi vedieť! Budem rada :)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat