neděle 23. srpna 2015

NEW IN #9

Krásný slunečný den, dnes mám pro vás novinky a žádné zbytečné okecávání a jdeme rovnou na to:-)

Jako první tady mám tuto novinku, o které jsem slyšela u ostatních slečen a velice si ji vychvalovali. Tedy na to, že je v tubičce 30 ml a stojí asi 70 korun, mi na kokosový balzámek přijde moc, ale o tom jindy:-D


Má tento Roll-on aplikátor, a velice mi vyhovuje, jsem s ním maximálně spokojená, určitě se můžete časem těšit na recenzi, samostatný článek za to určitě stojí. 


Tyto linky od Maybelline, jak už jsem zmiňovala v minulém článku "spotřebováno" zde, jsou naprosto skvělé a měla jsem je asi cca dva roky. Šla jsem si ihned pro nové protože bez nich bych nedala ani ránu.


V balení byl tento štěteček, který já osobně nepoužívám, jsem spíše na zkosené štětečky, které udělají přesnou a tenkou linku:-)


Určitě jste už slyšeli a této novince od Rimmel, je to nová kolekce rtěnek a tentokrát nude. Když jsem je nedávno v drogerii okukovala, ničím mě nezaujali. Ale když jsem byla v drogerii Teta, měli příjemnou slevu 99 korun, proto jsem si řekla, že tedy vyzkouším:-)


Já mám nejtmavší odstín 45, protože ostatní barvy mě moc nezaujali a hlavně takové až mrtvolné nude já ráda nemám.


A co vám budu povídat, když si nemám co dát na rty nebo jsem líná přes den upravovat nějakou tmavou rtěnku, přetřu jí touto a je skvělá, a hlavně ta barva je bomba! Možná si skočím ještě pro tu druhou nejtmavší:-)


A mám i druhou krásku od Rimmel, za příjemnou cenu jsem si řekla, že se kouknu  po jiné barvičce. A nejvíce mě zaujala tato, je to skvělá tmavě fialová barva, která je na podzim perfektní!


Je v odstínu 120.


A s použitím konturky vyčaruju na půl dne perfektní rty:-)


A jako poslední zde mám dva laky. U Péti z PetraLovelyHair na Instagramu, jsem viděla nádherný zářivý žlutý lak, a slečny pod fotkou se jí ptali jak to dělá, že ta žlutá vůbec neprosvítá a je tak krásně pigmentovaná. Péťa odpověděla, že si pod každou pastelovou barvičku dává vrstvu bílého laku a proto to udělá tak skvělý efekt.


No neodolala jsem a hned jak jsem byla v drogerce jsem si vyhlídla tuto skvělou pastelovou barvičku s číslem 5106, a k tomu jsem si koupila bílí lak.


A co vám budu povídat, hledat bílí lak v drogerii je docela záhul. Ale Essence mám ráda hlavně jejich laky jsou skvělé.


Tento bílí je v odstínu 33 wild white ways.


Plánuji pro vás článek o mých nehtech, jak si je dělám a co používám s LED lampou, zatím jen tak experimentuji a určitě si v budoucnu plánuji koupit lampu od SH, i když cena té sady je opravdu vysoká.
Mějte krásný zbytek dne:-)

32 komentářů:

  1. Zajímavé věcičky. Nejvíc se mi líbí olej na rty a rtěnky Rimmel. Vybrala jsi super barvy

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný post ^^ škoda, že si produkty nenafotila přímo na sobě, ale i tak je to paráda :) capuccinolover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji krásko:-* A jak vypadají rtěnky na rtech, fotím až v recenzích:-)

      Vymazat
  3. Ten balzam od Balei vyzerá naozaj skvelo :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  4. Rtěnky vypadají skvěle, lak od Miss Sporty mám také..

    OdpovědětVymazat
  5. Ten balzámek vypadá skvěle, a ta rtěnka od KateMoss fialová, tuším že mám stejný odstín:)
    Verranda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z toho balzámku mám velice dobrý pocit, plánuji recenzi:-) Tak to je super:-)

      Vymazat
  6. Ty linky už ámtaky druhým rokem a jsou boží :P I když já si zvykla na fixu a nějak se mi ke gelovým nechce vracet :D Já miluju laky od miss sporty :) A ta vínová rtěnka...je naprosto dokonalá, miluju tyhle barvy. Ať žije podzim :)
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já fixy nikdy nezkusila, ze začátku jsem si kupovala tekuté linky a poté jsem přešla na gelové a už bych je nikdy nevyměnila:-) Jinak to máš pravdu, na podzim se mimořádně těším:-)

      Vymazat
  7. Balea balzámek je super:)) Cutting Edge je nádherná, ale měla jsem ji na sobě asi jen jednou a to už jí nějaký pátek mám;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem jí také ještě nevyvenčila, budu jí nosit možná až na podzim:-)

      Vymazat
  8. Jsem moc zvědavá na recenzi na roll on, vypadá lákavě ;) jinak na ty laky od Miss Sporty jsem teď nedávno koukala, myslím, že na ně i v tetě měli teď nějakou akci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenze určitě bude:) Jinak laky od MS mám ráda:)

      Vymazat
  9. Olejíček od Baley si chci taky koupit a dnes jsem si koupila bílý lak od Essence, protože mi došel od Rimmelu, tak jsem zvědavá, jaký bude :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když dám dvě vrstvy je naprosto super, já tedy používám gellak a zapékací LED lampu takže bohužel nemůžu soudit jak dlouho na nehtech vydrží. Jinak u olejíčku neváhej, kup ho a budeš určitě na sto procent spokojená:-)

      Vymazat
  10. Také jsem jednu dobu sháněla bílý lak na nehty, ale nakonec jsem ho ulovila. Ten balzám vypadá pěkně a asi až ho uvidím neodolám.

    Stávám se tvou pravidelnou čtenářku a budu ráda, pokud se staneš i ty mou. :)

    Lifestyle by Dendy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si balzámek od Balea kup, nebudeš litovat. Jinak mockrát děkuji za milý komentář, moc mě potěšil, a určitě dávám odběr i tvému blogu:-)

      Vymazat
  11. Tak o tomto produkte od Balei som ešte nepočula, ale vyzerá byť super takže Ďakujem ta typ!:)
    .. skvelý článok!:)

    Krásny deň♥

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát:-) A balzámek je super, určitě ho omrkni:-)

      Vymazat
  12. ta rtěnka Rimmel má úžasnou barvu!

    OdpovědětVymazat
  13. Wooow, děěkuju :)!! Už jsem dala odběr i já, máš úžasný blog :)!!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Skvělé věci. :) Ty rtěnky mají nádherné barvy.
    Těším se na článek o nehtech. :))
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee super kočko, časem až si budu dělat více nehty a budu mít více fotek před a po, tak článek určitě udělám:-)

      Vymazat
  15. Ta nude rtěnka Kate Rimmel London je pecková, stejně tak laky od miss sporty <3 Shodou náhod o obou těch produktech mluvím na svém blogu :D Podobný vkus, placák! :-)
    www.iamclarella.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat