pondělí 3. srpna 2015

NEW IN #6

Krásný slunečný den krásky, dnes a zítra mám konečně zasloužené volno, a co vám budu povídat, díky bohu za to!
Včera jsem si prohlédla nový leták z drogerie Rossmann, a některé slevy opravdu stály za to, proto jsem si řekla, že se tam musím zastavit:-) Navíc jsem si stáhla aplikaci Rossmann, kde všechny skvělé nabídky a slevy máte také jako v letáku, a můžete si navíc sestavit svůj nákupní seznam z novinek, pro mě palec nahoru, určitě dobrá aplikace pro shopaholiky kosmetiky jako jsem já:-D
Každopádně bych tímto chtěla pozdravit mojí dobrou kamarádku, která mi před chvílí psala kdy bude nový článek, tak zlato, máš ho tu:-D


První, čím bych začala, je micelární voda 3v1 od značky NIVEA. Co se týče micelárek poslední 4 měsíce jsem používala Garnier a byla jsem naprosto spokojená, ale já jsem holka vybíravá a musím furt něco zkoušet nového, proto když jsem viděla tuto, navíc ve slevě za 89 korun, hned šla se mnou:)


Oční krémy jsou pro mě novinkou, hlavně ty z drogerie. Tak cca rok mám problémy se sušší pletí a dělají se mi nepěkné šupinky kolem očí, proto jsem si rovnou vybrala oční krém z lékárny a byl pro mě naprostou jedničkou. Rozhodla, že dám šanci i drogerkovým značkám.
O RYOR jsem slyšela nejvíce u PetryLovelyHair, ta si ho vychvalovala a hodně tuto řadu s koenzymem Q10, tak jsem zvědavá jestli se vyrovná lékárenskému krému.



A když už jsem byla u krémů, hned jsem si vzala i denní ze stejné řady, jak už jsem zmiňovala s koenzymem Q10. Určitě se můžete těšit na samostatnou recenzi jak očního tak denního krému:-)


Poslední dobou jsem docela maniak na masky, skoro každý večer si na obličej dávám aspoň něco málo co mé pleti pomůže. A co se týče značky FREEMAN jsem maniak ještě větší, už vlastním asi 4 masky nebo peeling a jsem naprosto spokojená, doufám, že mi bude vyhovovat i tato antistresová maska s minerály z mrtvého moře.
(Právě teď v drogerii Rossman ve slevě za pouhých 89 korun)


Co se týče pudrů, už dobré 2 roky jsem nesáhla jinam, než do stojanu Rimmel po STAY MATTE. Pro mě naprostá jednička a vím, že žádný jiný se mu nevyrovná. Ale viděla jsem ve stojanu Dermacol tento krajkovaný pudr ve slevě, za pouhých 49 korun. Takže jsem ani neváhala a aspoň ho vyzkouším:-) Já mám odstín 4, v létě po jiném čísle ani nesahám.


A to bych nebyla já kdybych šla do drogerky a neodnesla si aspoň jeden lak v pastelové barvě, hh:-D


Tento je v odstínu 21 a whisper of spring. Je to skvělá světle fialková barvička. která mi doplňuje mou sbírku laků od Essence, haha:-D


A tady máme něco nekosmetického, mám pro vás skvělý typ, v drogerii Rossmann mají právě velké slevy na sortiment čistících prostředků, určitě se mrkněte, stojí to za to:-)

To by bylo vše, mějte krásný zbytek dne:-)

10 komentářů:

  1. Skvelý nákup! :D a tie čistiace prostriedky medzi kozmetikou.. Super! :DD

    http://iamgirlwithpinknails.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Jo? Tak to je super:-) Já se s ní před chvílí poprvé odličovala a docela jsem z ní nadšená:-)

      Vymazat
  3. Stejný odstín Essence laku jsem si koupila včera... Pudr mám doma také a celkem ok..:)

    OdpovědětVymazat
  4. Nivea micelárka je moje oblíbená, já už měla dohromady 3 balení a půjdu si i pro další, protože mi na odlíčení očí moc vyhovuje - vůbec mě nepálí a odličuje mega rychle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včera jsem také poprvé zkusila a byla jsem mile překvapená, linky zvládla skoro na jedno přejetí vatovým tamponkem po oku a makeup šel dolu rychlostí světla!:-)

      Vymazat
  5. Ryor je skvělá značka, mě vždycky pomohl na akné:)

    OdpovědětVymazat