sobota 15. srpna 2015

FREEMAN- CUCUMBER PEEL-OFF MASK

Krásný den, dnes mám pro vás po dlouhé době recenzi, a to na mojí nejoblíbenější masku od značky FREEMAN. Už jste mohly vidět recenzi na masku s avokádem a peeling ZDE. Dnes bych vám chtěla představit miláčka, který byl v novinkách TADY.

Tato slupovací pleťová maska s okurkou odstraňuje nečistoty, regeneruje a projasňuje pleť aniž by ji vysušovala. Zlepšuje její vzhled, odstraňuje známky únavy a stresu a zanechává jí sametově jemnou, hladkou a osvěženou.
Maska se má rovnoměrně nanést na obličej a nechat působit do úplného zaschnutí 5-10 minut a poté sloupnout.


Toto se píše na etiketě, můj názor je ale stejný, velice kladný a pozitivní.
Určitě mi vyhovuje maska, která se slupuje a neoplachuje, je to pro mě lepší a časově nenáročné. Je obohacena extraktem z okurky a i její vůně je velice relaxační a uklidňující. Konzistence mi vyhovuje, dobře se nanáší, roztírá a na to kolikrát jsem jí už použila, je pořád plná a za to velké plus, že skoro neubývá:-)
Co se týče samotné masky, po zaschnutí se začne sama odlupovat kolem rtů a nosu, jak mluvíte a dýcháte. Já začínám slupovat vždy od brady směrem nahoru a většinou se snažím abych jí neprotrhla a sloupla jí celou.


Po sloupnutí je průhledná, gumová a jdou na ní vidět nečistoty co na obličeji máte. Ze začátku jsem vážně ten nepořádek vnímala, ale postupem času co používám masky a nejvíce tuto, se mi pleť zlepšila a můžu vážně říct, že moje pleť je čistá a hydratovaná. 


Jak už jsem zmiňovala, masku slupuji od brady směrem nahoru a vyhovuje mi to. Pleť je jemná a vyčištěná a to já mám ráda, když vím, že pro pleť dělám maximum:-)

A asi nejvíce mě baví maska po sloupnutí, vždy se tomu směju, haha:-D


Na závěr bych napsala jen, že maska je skvělá, a za tu cenu nějakých 150 korun si myslím, že je to to nejmenší co pro pleť můžete udělat:-)
Mějte krásný zbytek dne:-)

6 komentářů:

  1. O téhle masce dlouho přemýšlím, tak snad jí jednou koupím!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si jí kup, je skvělá, jsem s ní maximálně spokojená:-)

      Vymazat
  2. Ta maska vypadá dobře. Sice masky moc nepoužívám, jen jednou za čas, když si vzpomenu a mám na to čas :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za zkoušku stojí, a tohle mám občas také, že jsem třeba děsně líná nebo si ani nevzpomenu, ale když mám např. novou tak na ní naopak myslím pořád a chci jí co nejvíce zkoušet. Proto mám asi tolik masek, aby mě nikdy nepřestali bavit:-D

      Vymazat
  3. měla jsem ji v tom malém balení a musím říct, že mi celkem vyhovovala, i když jsou i lepší masky, špatná rozhodně není :) doporučuju i za sebe :)

    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano to máš pravdu, určitě jsou lepší masky, ale za tu cenu je skvělá:-)

      Vymazat