čtvrtek 6. srpna 2015

BATISTE- Dry Shampoo

Krásný den všem! Dnes tu máme poprvé něco nového a to se jménem Batiste, suchý šampon.
Pro vás to určitě není nic nového, věřím, že každá slečna co bloguje nebo aspoň blogy čte, slyšela o tomto zázraku s roztomilým vzhledem:-)
Co se týče mě a suchých šamponů, je to spíše krizovka, snad každá jí zná. To jak jsme večer líné a unavené a to poslední co se nám chce je, si jít umýt vlasy. A také té práce potom s těmi vlasy, sušení a žehlení.
Tomu je konec, po tom co jsem si koupila Batiste, už o vlasech ani moc nepřemýšlím, vím, že když se ráno probudím a nebudou mé vlasy se známkou života, tento roztomilý produkt je zachrání.


Batiste je známá po celém světě, u zahraničních blogerek se s ním potkávám skoro pořád a i ony si ho vychvalují do nebe. A není divu!

Před použitím se lahvička má důkladně protřepat a poté lehce nastříkat do vlasů se vzdálenosti cca 30 cm od kořínků. Poté se má "prášek" vmasírovat do vlasů, nechat působit 2 minuty a pak důkladně vykartáčovat.
Když postup dodržíte, vždy dosáhnete požadovaného výsledku. Já dříve dělala chybu, že hned po nastříkání do vlasů jsem vzala hřeben a začala kartáčovat. Ale vážně je potřeba aby se minimálně 2 minuty počkalo, aby prášek začal působit.
A co vám budu povídat, jsem spokojená, vlasy jsou poté jemné, bez mazu a vypadají vzdušné. Vydrží mi do umytí max dva dny a to je paráda, když např. není čas.


To by bylo pro dnešní den všechno, Batiste určitě doporučuji, a za směšnou cenu 110 korun si myslím, že každá slečna by ho měla minimálně vyzkoušet:-)
Mějte krásný zbytek dne:-)

10 komentářů:

  1. Už po něm dlouho pokukuji:) akorát to musí hodně vysušovat kořínky vlasů ne?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě tedy vůbec, já to pak hned vykartáčuji a ani známka po suchém šamponu:-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Určitě se po něm poohlédni, nebudeš litovat:-)

      Vymazat
  3. Vyzkoušela jsem dva Batist a musím říct, že ten tropický moc nefunguje. Zato Batiste XXL je skvělý

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat