pondělí 31. srpna 2015

NEW IN #10

Krásný podvečer slečny, dnes mám pro vás novinky, které se u mě za poslední dobu nahromadily. Poslední dobou to byla bída, i co se týče článků. Jak už jsem zmiňovala v minulém článku, byla jsem na antibiotikách a díky bohu, je to za mnou. A co mě čeká zítra? Zítra jdu zase do práce, ale bude to bohužel mnohem těžší než doteď. Snad to zvládnu a nevzdám to moc brzo, haha:-D


Každopádně zpátky k tématu, za poslední měsíc jsem totálně ale naprosto totálně ujetá na tmavé rtěnky, a asi mě ta závislost popadla když jsem si koupila svojí první tmavší rtěnku od Dermacol s odstínem 11. Nevím proč ale mě to prostě baví. Baví mě jak jen obyčejná rtěnka dokáže změnit celý obličej, jak ho skvěle zvýrazní a jak se v ní hlavně cítím.


A tento spíše balzámek od Astor je naprosto boží, v drogerii se mi zdála tato pastelka spíše světlejší, ale na živo je mnohem větší bomba než jsem čekala. Je skvěle pigmentovaná a navíc voní naprosto perfektně! Určitě brzy uvidíte na fotkách:-)
Mám ho v odstínu 026 Royal Diva.


Dále tady mám tužku na rty od Maybelline, a co vám budu povídat, zamilovala jsem si jí!
Už se mnou strávila pár hodin a její výdrž je opravdu velice dobrá, plánuji recenzi a určitě bych jí ráda pořídila aspoň jednoho brášku:-)


Proti pastelce od Astor je více do růžova a trošku světlejší, což mě vůbec nevadí:-)
Mám jí v odstínu 110 PINK SO CHIC.


Další tady mám tuto tekutou rtěnku od značky Essence a upřímně, kdyby nebyla v akci asi bych se po ní jen tak nekoukala, ale zaujala mě zajímavá sleva a to za 10 korun, což jsem si řekla, že za vyzkoušení to rozhodně stojí.


Tedy v drogerii jsem byla docela nadšená ale doma jsem jí jen tak postavila na stůl a ani mě nějak nelákalo jí ani otevřít. Každopádně uvidíme na konci měsíce jaký na ní budu mít názor.
Ale barva sama o sobě je velice zajímavá a pro mě dobrá na každodenní nošení:-)
V odstínu 06 SOFT NUDE.


A to bych opět nebyla já kdybych si nekoupila nějaký lak. A tento, co vám budu povídat, mě naprosto uchvátil. Nejsem si jistá jestli jsem ho ve stojanu viděla už dříve, ale jsem ráda, že ho mám.


Je v odstínu 53 rock my world!. A určitě bude v mém nehtovém článku:-)


A druhý lak jsem hledala jen posilnění na obyčejný lak bez LED lampy, protože když není čas, tak nezapékám ale jen čekám až to prostě zaschne, haha:-D


Tento od Essence mi přišel jako dobrá alternativa, viděla jsem ho u hodně slečen, které si ho chválili tak jsem na něho zvědavá:-)


A jako poslední zde mám pudr, tentokrát od značky NYC. Tuto značku tedy upřímně nevyhledávám, ale od té doby co jsem se začala věnovat blogu a začala jsem zkoušet zcela nové věci, mě už nemůže nic překvapit. Každopádně se zdá být dobrý, ale určitě o něm ještě uslyšíte.

To by bylo pro dnešek vše, mějte krásný zbytek pondělního večera:-)

32 komentářů:

  1. To matné máslíčko má boží barvu, na podzim jako stvořená :)
    denissebeauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tyhle odstíny rtěnek mám ráda :) A ta tekutá rtěnka od Essence vypadá taky dobře :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  3. Rtěnky jsou super, asi bych taky měla doplnit zásobu, at jsem in :-)



    OdpovědětVymazat
  4. Krásné věcičky, máslíčko od Astoru mám taky a je super :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ještě v nude verzi asi cca půl roku a už je skoro vypotřebované:-)

      Vymazat
  5. Mám tu rtěnku v tužce od Maybelline v odstínu Keep it classy. Nevypadala v obchodě nijak extra tmavá, takže jsem si říkala, že jí vyzkouším.
    Já ale nosím převážně rtěnky v nude odstínu a příjde mi, jak bydlíme na vesnici, že pokaždé když mám na sobě výraznou rtěnku, lidi na mě čumí jako na blázna :D
    Nějaké tipy jak se nebát nosit výrazné rtěnky? :)
    I am clarella ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kašly na lidi:-) Jde o to jak se v ní cítíš, jestli máš pocit, že jsi výjimečná a dokážeš něčím zaujmout. Mám přítele rok a půl a nikdy jsem neměla odvahu před ním nosit tmavší rtěnky, ale poslední dobou si zvykl a už to beru jako samozřejmost, když má celé tváře od vínové rtěnky, haha:-D
      Nebo se zkus k tmavým dopracovat, od úplné nude postupuj po světle růžové až trošku tmavší a věř mi, že lid si zvyknou. I když já bych nikdy nedala na názor ostatních, když mě se něco líbí tak si do toho může kecat kdokoliv jakkoliv, já to stejně nezměním:-))

      Vymazat
  6. Na tu tužku na rty jsem slyšela samou chválu, musím si aspoň jednu pořídit:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten zelený lak od Essence je super:)) krásné věci:)
    verranda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé, teď jsem si taky ty balzámkové rtěnky od Astoru konečně pořídila, mají je teď v Rossmannu v akci :)) A ten šedý lak je skvělý. Taky mi přijde, že od té doby, co jsem se vrátila k blogu taky vyhledávám až moc věcí, které jsem nikdy co se týká kosmetiky nepotřebovala a taky utrácím až moc peněz díky tomu :D. Jinak jsem tě u mě na blogu nominovala do tagu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty patlátka od Astoru jsou nejvíc super, už dva dny za sebou jsem je měla v práci a vydrželi jak jídlo tak pití a pastelka se ani nehla:-) Jinak děkuji za nominaci, určitě v nejbližší době TAG udělám:-*

      Vymazat
  9. Ten lesk od essence si už dlhšie plánujem kúpiť :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty tmavé rtěnky vypadají skvěle, mají úžasný odstín, líbí se mi, že jsou balzámkové :)!! Ty laky jsou krásný, taky se mi líbí ten odstín a ten lesk je famózní, snad si ho zajdu brzo taky pořídit :)!!!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji také jsem docela nadšená, a určitě se po nějakém taky mrkni:-)

      Vymazat
  11. Wow, tu Astor pastelku chci!! Vypadá božsky a tenhle odstín rtěnky ještě nemám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No určitě si pro ní jdi! Je skvělá a navíc matná, což pro mě je prostě bomba!:-)

      Vymazat
    2. Jj, já většinou taky kupuju matné rtěnky (a stejně tak matné stíny). :3

      Vymazat
    3. Co se týče stínů také nemám ráda nějaké třpytivé bomby:-D Radši matné odstíny.

      Vymazat
  12. Tmavý rty...nejlepší :P A oba produkty co se tmavých rtů týče vypadají opravdu dokonale! <3 :O Musim pořídit :)
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, navíc na podzim:-) Už se na to těším:-)

      Vymazat
  13. Super new in. Autor Butter si chci pořídit už strašně dlouho a stále jsem se k tomu nedostala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Rossmannu na něho je právě akce za směšnou cenu určitě si pro něho dojdi:-)

      Vymazat
  14. oba rúže sú skvelé! :) milujem také odtiene
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat