neděle 9. srpna 2015

INSTA-TOP #1

Krásný den, dnes mám pro vás něco nového a trošku podobného s YouTube TOP, nebudou to tentokrát videa, ale fotky z INSTAGRAMU
Co se týče ig jsem asi posedlá, nebo nevím jak popsat mou úchylku neustálého rozklikávání ig okýnka a neustálého ježdění po obrazovce dolu a nahoru. V normálním světě bych se nazvala bláznem, haha:-D
Ale o tom jindy, opět vám ukážu 3 slečny na které koukám strašně ráda a baví mě jejich fotky:-)
Zaměřila jsem se spíše na fitness slečny, co přidávají fotky jídla a cvičení, vidím v nich neskutečnou inspiraci a motivaci aspoň zdravě jíst:-)

Jako první tady máme Simonku, je to skvělá slečna, která u jedné fotky psala, že do posilovny nechodí a že cvičí pouze doma, a od té doby na ní koukám docela z respektem. Protože já bych to upřímně nevydržela, mě by motivace přešla po pár dnech a opět bych skončila na gauči s popcornem, haha:-D
Její odkaz na INSTAGRAM naleznete- ZDE


Další tady máme slečnu jménem Michaela. 
Míšu mám děsně ráda, mám ráda její fotky a je strašně krásná, její jídlo mě vždycky nabudí si jít udělat nějakou stejnou zdravou bombu!:-)

Odkaz na její INSTAGRAM je ZDE.


A jako poslední tady máme Domču, a co vám budu povídat! Naprosto miluju její blog, určitě se mrkněte, naleznete ho tady. Je to skvělá krásná slečna s pořádnou dávkou humoru. Baví mě i její snapchat, kam přidává fotky každý den:-)

Její INSTAGRAM naleznete ZDE.


To by bylo pro dnešní den vše, doufám, že se vám tento druh článku líbí. Mě rozhodně baví:-)
Mějte krásný zbytek nedělního dne:-)

14 komentářů:

  1. Sleduji jen Dominika.po, má skvělé fotky:)

    OdpovědětVymazat
  2. jéé, dievčatá nepoznám, takže vďaka za tipy, najviac ma zaujala Domča :)
    pozývam na giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Tak v tomhle jsem docela pozadu.. Instagram vůbec nemám a ani mě to zatím v ničem nenalákalo.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem si rikala na zacatku také, i po založení byl třeba mesic kdy jsem nic nepřidala, ale posledni rok kdy tam sleduji slečny co mají YT kanál nebo blog, hned tam je něco co mě baví:-)

      Vymazat
  4. Děkujuuuu moooc!! Jseš zlatá)

    Domča - dblog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Instagram taky miluju a neustále ho otvírám a projíždím ho :D tak už jsme dva blázni :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak vítej v mém světě:-D ráda tě poznávám:-)

      Vymazat
  6. Tieto dievčatá nepoznám ale už si ich idem hneď pridať :) Tiež milujm také inšpirácie :) a krásne fotky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme stejný vkus, určitě si je přidej, jsou skvělá:-)

      Vymazat
  7. Kromě Domči nesleduji ani jednu slečnu, spíš ty další dvě neznám, tak děkuji za další tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domča je skvělá:-) Určitě se mrkni i na ostatní:)

      Vymazat