pátek 4. září 2015

NEW IN #11

Krásný večer krásky, dnes mám pro vás opět novinky, některé produkty jsem kupovala už minulý týden a dnes jsem opět ulovila nějaké kousky:-)
Co se týče mé aktivity zde, je to bída a děs, vím. Práce mi dává dost zabrat, a když už jsem měla včera a dnes volno, vůbec ale vůbec jsem neměla na psaní ani pomyšlení. Jediná má záchrana byla ranní káva, tedy spíše polední, protože můj budíček za poslední dva dny byl tak akorát na oběd. Ale vím, že za týden nebo dva si na tento nový život zvyknu a snad to bude už jen lepší, protože momentálně to vidím dost černě.
Každopádně o tom jindy, jdeme na nové přírůstky do mé kosmetické sbírky:-)

Jako první tady mám laky, kdo čte můj blog pravidelně nebo aspoň četl jeden z mých NEW IN za poslední měsíc ví, že jsem lakama posedlá. Baví mě barvy a lakování. Po těch letech co jsem měla gelovky jsem teď přímo maniak


A co by to bylo za sbírku laků bez pořádné pastelové fialkové barvy v odstínu 5146 od Miss Sporty.
Tato značka je na laky skvělá, baví mě!


Jako druhým nováčkem zde mám smrčkovou zelenou v odstínu 3157, která mě zaujala na první pohled! Už se těším až jí nalakuju!:-)


Další bombu zde mám od Essence, je to skvělá tmavě modrá barva, která se může zdát na první pohled jako černá, ale není. 


Je v odstínu 196 i love my blue jeans. No co vám budu povídat, tento název je teda perfektní! Haha!


Když jsem byla minulý týden v DM drogerii, měli ve slevě tuto rtěnku od Essence za skvělých 10 korun, no ihned jsem jí šla omrknout. 


Je to skvělá nude barva, vypadá spíše jako hodně hydratační balzámek s nude podtónem, a tyhle já miluju. Ty dny kdy nemám náladu si upravovat rty s tmavou rtěnkou, dám si jen tuto a jsem šťastná:-)


Je v odstínu 04 a určitě s ní uvidíte nějaký look:-)


Jako druhým balzámkem tady mám tuto "pastelku". Opět nějak vyhledávám nude barvičky a vůbec nevím proč, asi mám už těch tmavých doma až až.


Je v odstínu 01 nothing but lovestoned.


Je to skvělá meruňková barva a tedy na to, že mám dobrých 20 rtěnek, takovou barvičku ještě nemám:-)


Stále hledám nějaké levné stíny, s kterými se dá dobře cestovat. A našla jsem, jestli jste četli jeden z mých NEW IN víte, že jsem ulovila od Essence matný béžový stín, a minulý týden jsem si koupila i tento světle hnědý do ohybu a zatím slouží dobře:-) 


Je trošku prášivější ale to mě osobně vůbec nevadí, ba naopak.


A je v odstínu 15 hazel me not!


Co se týče rozjasňovačů, jsem naprostý loser. Na tvářích mám ráda matný bronzer s matnou tvářenkou a bohužel nic třpytivého ani se shimmerem se mi nelíbí. Ale snažím se to změnit protože vím, že rozjasňovač dělá s obličejem zázraky. Proto jsem sáhla po něčem levném abych jen zjistila jak se mi to bude líbit a jak se mi s tím bude pracovat.


Tento je tedy upřímně divný a zjistila jsem to až doma, je napůl pěnový, krémový. Bůhví co je to za konzistenci a s tím se mi moc dobře nepracuje.


Po přejetí rozjasňovač na prstu zanechá lehoučký třpyt ale po aplikaci na obličej prostě nic. Z prstu to už na obličej nedostanete, max pár třpytek, což nevypadá zrovna lákavě.
Při aplikaci štětcem je to ještě horší, na štětiny se nedostane skoro nic, jak je krémový.
Takže za mě propadák.


A jako poslední kosmetickou záležitost tady mám tuto bezoplachovou péči od značky ISANA
Co se týče samotné značky, nevyhledávám jí, vnímám jí jako trošku slabší značku oproti Balea. Ale když jsem viděla tento dvoufázový sprej, nějak mě to nalákalo ho alespoň zkusit. 
Určitě plánuji samostatnou recenzi jestli se vyrovná lepším značkám.


A neobvykle zde máme i něco nekosmetického, a to tuto mega rozkošnou termosku, kterou jsem dnes objevila v Rossmannu. A co vám budu povídat, naprosto jsem se zamilovala. 
Tedy je to asi spíše pro malé děti, protože to bylo mezi rozkošnýma penálama a tužkama se srdíčkama. Ale i tak, snad nemám nic tak roztomilýho, hah:-D


Mám jednu termosku, která je naprosto na nic, musím jí pořád držet a hlídat aby se ani o centimetr nenaklonila, jinak se obsah vylije, ale tato má super zavírání na otáčivý způsob a vím, že když jí hodím do kabelky nebo v autě jen tak položím vedle sebe na sedačku, nevylije se.


To by bylo pro dnešek vše, doufám, že se vám nákupy líbily:-)
Mějte krásný zbytek pátečního večera:-)

28 komentářů:

  1. Skvelé úlovky :) Na nude rúž od Essence sa chystám, už si ho musím konečne kúpiť :)

    P.S. Samozrejme sa pridávam k tvojim sledovateľom ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát:-) A na Essence rtěnky se určitě mrkni:-)

      Vymazat
  2. Essence rtěnka vypadá dobře, ale ta lahvička je prostě top!

    OdpovědětVymazat
  3. Tá termoska je milá :) Fialový lak od miss sporty mám a je to nádherná farba :) Super nákupy .)
    Pozývam vás na Giveaway o sérum na riasy Realash v hodnote 50€
    http://www.danycuks.com/2015/08/realash-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Rtěnka za deset kaček? Tak to je teda něco :)) Ta termoska je moc krásná :)) A kdepak teď pracuješ? .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No také jsem koukala, navíc fajn odstín:-) Pracuju furt na stejném místě na hotelu, ale nyní mám jinou funkci než o prázdninách:-)

      Vymazat
  5. Ta termoska je roztomiloučká :) Laky do Miss sporty patří mezi mé oblíbence! <3 Jsou opravdu skvělé a navíc cenově dostupné, což je v týhle kosmetický době zázrak! :D
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Ten zelený lak má dokonalú farbu! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Termoska je skvělá:)♥
    Také bych si potřebovala koupit nějaký podzimní lak, asi kouknu po Essence
    verranda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Termoska je boží to máš pravdu:-D Jinak určitě koukni na podzim jsou super tmavší laky:-)

      Vymazat
  8. Pěkný článek, koupila sis samé pěkné věcičky, hlavně tu termosku :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  9. Tomu říkám pořádné novinky :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Super kozmetické veci, ale najviac sa mi aj tak páči termoska, heh :D
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat
  11. zrovna dneska jsem našla svojí nude rtěnku od essence, už jsem myslela, že jsem jí někde ztratila... :D :)
    Lovies 47
    Zvu tě na GIVEAWAY o knihu, náhrdelník a pleťovou masku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře, to mě se stává často, že někde ztrácím rtěnky, bohužel tak šťastný konec u mě není:-D

      Vymazat