pondělí 22. června 2015

NEW IN #1

Krásné zatažené pondělí krásky, předevčírem jsem byla v DM a šla jsem tam pro nový make-up a řasenku, tak sem založila novou rubriku NEW IN, který se tu objeví pokaždé co vám budu mít co ukázat za novinky.
Recenze uvidíte určitě za nějaký čas, i když jak řasenku tak make-up jsem už měla, ale zde ještě není:)


S výběrem make-upu jsem měla docela problém, po tom co jsem byla na festivalu jsem se spálila jak blázen, a když jsem si dala před 3 dny na pleť make-up, zděsila jsem se. Byl minimálně o 2 odstíny světlejší.


Hned jsem koukala po něčem lehkém na léto, nemám ráda ve vedrech na sebe dávat hutný make-up co zaplácnou všechny póry na obličeji. Tenhle je hodně vodový, a navíc příjemně voní.
Já mám v odstínu 03 light sandbeige.


Na fotce vypadá docela světle na mojí ruce ale je to přesně můj odstín pleti, ale věřím, že až přijde první letní sluníčko a trochu se opálím, půjdu si opět pro nový, haha:-D


Co se týče řasenky, je to jasná volba a to MAYBELLINE.
Je to moje srdcovka a nikdy bych nešáhla pro řasenku jiné značky, psala jsem recenzi na voděodovlnou LASH SENSATIONAL, která byla naprosto skvělá.
Tahle ONE BY ONE je moje asi 3 a je perfektní, nemám si na co stěžovat. Mám ráda umělé štětinky a tenhle kartáček který jich má hodně a jsou kratší, je pro mě jak dělaný.


Přeji krásný zbytek pondělního sychravého dne:-)

4 komentáře:

  1. Já tedy na léto makeup nepoužívám vůbec, ale tuhle řasenku přes léto používám neustále a k moři je fakt perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já k vodě nebo i k moři používám spíše rasenku voděodolnou ,ale tahle je taky super:)

    OdpovědětVymazat
  3. Na řasenky od Maybelline nedám dopustit :))

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat