pátek 19. června 2015

OOTD- Classik LOOK

Krásný zamračený den krásky, dnes mám pro vás něco malého z mého výjimečného dne.
Jak už jste si mohly přečíst v minulém článku, úspěšně jsem dokončila školu a dnes jsme byli na radnici, pro předávání všech možných papírů, sešly se všichni učitelé a už to asi tak je, ale viděla jsem je všechny naposledy pohromadě.
Takže dnes jsem šla trochu víc za dámu, haha:-D


Dříve jsem nosila podpatky strašně ráda a co párty to na nohou podpatky, ale postupem času co už nechodím po nočních clubech jsem si odvykla a dnes jsem je měla po hoodně dlouhé době.



Tyhle šatičky jsem si kupovala teprve nedávno a dnes poprvé jsem je vytáhla, a už při zkoušení jsem měla problém s tím, že mi jsou malé přes prsa a bohužel je to tak. 
Mají nádhernou zelenou barvu s jemným vzorem který dělá postavu štíhlejší.
A zřejmě je budu prodávat na Vinted (neboli VotočVohoz), kdo by měl zájem piště do komentářů, značka Bershka, velikost S.
Nerada je dávám pryč, ale dám je radši slečně která je unosí než aby mi leželi ve skříni.


Tyhle botičky jsou asi mojí největší pýchou, haha:-D
Naprosto je miluju, kombinace černé a červené je pro mě perfektní, kupovala jsem je minulé léto mám takový pocit, že ve vietnamském obchodě, za necelých 500kč,-
Na to jaký mají podpatek pro mě jsou docela pohodlné a vždycky si je užívám co nejvíc můžu.
Pro mě naprostá jednička:-)


Celý den zataženo, prší, hodila jsem ještě na šaty neonově broskvový kabátek, který je z CROPP TOWN. Taky ho miluju, hodí se skoro ke všemu a dodá celému outfitu eleganci.


Na konec jsem vyfotila doplňky a u mě se nijak denně neliší, nevyšla bych z baráku bez dvou srdcovek.
Hodinky i prstýnek od přítele, jsou to mé poklady a věřím, že mi přinášejí štěstí:-)

Mějte krásný zbytek večera:-)


2 komentáře: