pondělí 29. června 2015

GARNIER- Hydrating night care

Krásný den, dnes mám pro vás jen samou chválu a to poklad od značky GARNIER.
Co se týče odličování, krémů jak denních tak nočních, masek a peelingů, jsem vážně mazák. Už od dobrých 15 let jsem se začala o pleť starat jako kdyby byla o 40 let starší. Nikdy jsem nešla spát bez odlíčeného make-upu a bez pořádné hydratace.
Hlavně mě to bavilo a baví dodnes a proto dnes můžu říct, že za 20 let budu děkovat sama sobě, že jsem se o sebe tak pěkně starala, haha:-D


Každopádně tenhle noční krém mám už dobré 3 měsíce a stále nejsem ani v polovině, takový krémy mám ráda:-D
Je skvělý, pleť po vyčištění skvěle hydratuje, zvláční, nezanechává mastný efekt a navíc nádherně voní. Stačí ho malinko a není sám o sobě mastný.





Jeho konzistence je ala máslíčko, tyhle krémy já zbožňuju, je lehký a pro mě naprostá jednička pro kterou si půjdu znova. Nemám ráda krémy které si na pleť sednou a jsou prostě jen mastné, tenhle to nedělá.
Navíc si myslím, že krémy od GARNIER jsou cenově dostupné pro všechny věkové kategorie a určitě stojí za vyzkoušení.

Přeji krásný zbytek dne:-)

4 komentáře:

  1. Mám docela mastnou pleť, takže se na noc nemažu. Jinak jsem ráno hrozně mastná :-) Garnier mám ráda
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já mám pleť takovou zvláštní, mám mastnější T zónu, takže ráno jsem občas také mastná, ale mám sušší místa okolo očí, takže když si je nenamažu ráno mám šupinky. No těžký život:-D Jinak Garnier mám také ráda:-)

      Vymazat
  2. Tenhle krém jsem měla, a byla jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem a chci se poohlédnout ještě po denním od Garnier:-)

      Vymazat