čtvrtek 18. června 2015

Můj pohled na FASHION #1

Krásný den krásky, po včerejšku co jsem dávala nový článek OOTD mi to nějak nedalo a začala jsem se více ohlížet za módou na blozích. Já a fashion, to je něco pro mě, mám doma přervaný šuplíky a dva stojany na oblečení které už skoro neudrží rovnováhu, haha:-D

Každopádně za poslední rok jsem zjistila, že jsem asi výjimečný unikát, protože nosím od každého stylu něco a vlastně ani nemám nějaký určitý styl, podle kterého bych si vybírala oblečení, je to vlastně o tom, koupit si to co se mi líbí.




Poslední dobou jsem ujetá na roztrhané džíny, někdy to dokážu zkombinovat s elegantní halenkou a sáčkem, podruhý si na sebe dokážu vzít obyčejný svetr a doladit ho zlatým "řetězem" na krk a vypadá to také skvěle. 
Vlastně poslední dobou jsem si začala dost všímat jak kombinuji oblečení, jak barevně, tak i stylem a střihem. 



Co se týče kraťásků na léto jsou doslova perfektní, miluju každý styl ať už do pasu, volnější nebo úplně na tělo. A hlavně miluju je kombinovat se vším, s halenkou, s roztrhaným tričkem a nebo s obyčejným tílkem. 




Miluju košile a halenky a poslední dobou i obyčejný bílý conversky, U mě platí pravidlo v jednoduchosti je krása a proto nejsem zastánce přeplácaných outfitů.
Kostkovanou košily hledám už dlouho, a buď jsou šílené předražené a nebo mi nesedí. 
S černými kalhoty a ze zlatými doplňky je vážně krásná!



Kožený křivák, vysoké podpatky a kryty na iPhona to je moje! Podpatky dokážu zkombinovat z roztrhanými džíny, i s "boyfriend" kalhoty, se sukní i šatičkama. S halenkou i se svetrem, prostě to miluju!

Jako poslední jsem uvedla jednoduchý outfit, který by se mi líbil, ale co se týče bot jsem v koncích. Doslova nesnáším "válenky", není den co bych na podzim nebo se začínají zimou nepotkala slečnu, která je má a vůbec se divím, že nemá problémy s chodidly. Nesnáším ty sešlapané podrážky a jak slečny kvůli tomu "šmajdaj" do všech stran. 
Vím že UGG jsou kvalitní boty a tohle skoro nedělají, ale nekvalitní boty tohoto typu zmenšují délku nohou a ani to nevypadá pěkně.

A co vy, jak kombinujete conversky a vysoké podpatky?
Přeji krásný den:-)

12 komentářů:

  1. Přesně takovýhle styl mám já. Taky dokážu kombinovat úplně všechny kousky k sobě a hrozně se mi to líbí :D

    Everything about my life

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsem ráda, že jsem konečně někoho našla se stejným vkusem:)

    OdpovědětVymazat
  3. podobný štýl mám aj ja, ale viac sukní a šiat :D takže asi iný :D
    ale páči sa mi hlavne outfit s mint šortkami :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teď si mě trošku pobavila:D i já sem hlavně na sukně, ale asi jen v létě:)

      Vymazat
  4. Super outfity. Já to mám podobně, také se mi líbí různé styly :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já moc kombinovat neumím, ani nemám v šatníku velký výběr. Ráda utrácím za kosmetiku, ale oblečení mě až tak nebaví. Líbí se mi tvůj článek, těším se na nějaké foto outfitů na tobě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) to já utrácím ráda i za kosmetiku i za oblečení:)

      Vymazat
  6. Kostkovane košile, kožené kalhoty to vyhrává, ještě mít do toho postavu :D
    dreammorebabe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Postavu máš krásnou a tohle sluší skoro každé slečně:)

      Vymazat
  7. skvělé kombinace :-)

    Zvu vás všechny na giveaway, ve které můžete vyhrát dvě sady výrobků na vlasy značky Aussie a pustit tak letní sluníčko do svých vlásků :-).

    OdpovědětVymazat