středa 10. června 2015

SPOTŘEBOVÁNO- Květen 2015

Krásný den všem, nejprve bych se chtěla omluvit za menší nedostatek času, škola mi dala vážně zabrat posledních 14 dní a jeden čas jsem si myslela, že to snad ani psychicky nezvládnu, ale to je za mnou a udělalo mě to silnější osobou a jdu dál:-) Příští středu mě čekají ještě ústní zkoušky, budu doufat, že mě to tolik nevysílí jako zkoušky doteď.

To však nebude dnešní téma, dnes bych vám chtěla ukázat mé vypotřebované produkty, nechci dělat nějaký zdlouhavý článek tak let's go:-)


Co se týče vlasů a všeho okolo nich jsem naprosto posedlá, moje spotřeba šamponu je až neuvěřitelná a proto dnes mám rovnou 3, které jsou už v koši. Tento od ELSEVE byl skvělý, dělal mi hebké vlasy, nadýchané, a docela vydržely dlouho nemastné, ale po 2 týdnech si vlasy zvykly a už ten efekt nebyl takový, škoda.



Tento GRANIER FRUCTIS skvěle voněl, pokaždý si užívám ve sprše ty skvělé vůně šamponu, kondicioneru a sprchového gelu:-)


TIMOTEI byl snad můj teprve druhý šampon od této značky, a vážně ale vážně nechápu jak jsem bez něho mohla fungovat!! Je naprosto dokonalý, nádherně voní, vlasy jsou po něm hebké a tolik se nemastí, navíc má v sobě jemný lesk rádoby třpytečky, a vlasy jsou krásně lesklé.
Rozhodně doporučuji!:-)


Jak už jsem psala sem totální blázen do věcí na vlasy a tento GLISS KUR byl skvělý, nádherně voní a skvěle se po něm vlasy rozčesávají, byl proti lámavosti vlasů a vážně mi pomohl:-)


Tento produkt od BALEA jsem měla už dlouho, vždy trochu po umytí jsem si dala do konečků, ne že bych viděla nějaký výsledek, ale měla jsem lepší pocit, že vlasy jsou více chráněny, haha:-D
Znova si ho asi už nekoupím, ale ani nemá nic co bych mu vytkla, byl to takový bělavý gel který měl chránit vlasy před teplem od žehličky, fénu a kulmy.


Já mám nehty gelové ale často se vyřádím na nehtech na nohou a proto mám vždy po ruce odlakovač, už nějaký čas používám tenhle od EBELIN, je to značka DMka. 
A je skvělý, ostatní odlakovače mi vysušují kůžičku okolo nehtů a pak mi trvá den nebo dva než jsou zase v pořádku, tenhle odlakovač to nedělá, krásně odlakuje i nejčernější černou ,haha. 
A navíc mě docela voní:-)


Bez olejíčků na vlasy bych se neobešla ani jeden den, Tento BALEA byl můj druhý a byl opět ani špatný ani dobrý, někde jako ve zlatém středu, stačil mi ale co jsem si nedávno pořídila kokosový olej už bych si ho nekoupila. Kokosový olej byl můj nově objevený král a už nikdy nic jinýho:-)



Dneska to bude jen samá BALEA, haha:-D
Miluju tělový krémy, mléka, másla a všechno okolo. A tenhle BOŽSKY voní, co se týče hydratace je všelijaký, jednou mi pomohl od suché pokožky, podruhé zase ne. Každopádně nedávno jsem ho viděla ve slevě takže kdo miluje sladké a příjemné vůně, tak běžte pro něho:-)



Otřískané názvy se vážně fotit nedají, ještě o to víc když z toho názvu zbyli pouze 3 písmenka:-D
Ale určitě každá z nás zná pudr od RIMMEL STAY MATTE, jsme rozděleny do svou skupinek, z něho jedna ho miluje a druhá ho nesnáší.
Já patřím do skupiny kdy ho miluju, dělá mi nádhernou pleť a je to mé asi už sté balení.


Co se týče antibakteriálních gelů jsem maniak a pořád si to musím patlat na ruce, tento jsem si kupovala už dáááávno ale na stole jsem ho pořád měla až nedávno mi došel. Byl to zase zlatý střed, nebyl nejlepší ale nebyl ani nejhorší, stačí:-)


O této řasence MAYBELLINE jsem psala článek tak se můžete podívat, více se asi rozepisovat nebudu, asi jen že je skvělá a půjdu si pro novou.:-)

Jaký jste vy vypotřebovali produkt za tento měsíc?
Mějte krásný den:-)

3 komentáře:

  1. Garnier je fajn, ale na Gliss Kur to jen tak nemá, ten je podle mě opravdu super :). Já bez olejíčků na vlasy taky nemůžu žít, nemohla by jsi na ten kokosový udělat recenzi nebo napsat, jak se prosím jmenuje? :) Mně teď můj oblíbný dochází a začínám se poohlížet po nějakém novém, tento v Balee mě taky zaujal, ale když říkáš, že to není zase tak nic extra, tak se mi do něj moc jít nechce :(.. Jinak držím palce, ať už to v té škole nějak přežiješ do konce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee děkuju moc krásko, dnes jsem koukala na tvoje první video a si báječná určitě toč dál:) Jinak ja používám BIO kokosový olej z DMka, je skvělej a také že už připravuju o něm článek:))

      Vymazat
    2. jéé děkuji moc, to je velmi milé! :))) Jinak děkuji za radu, příští týden se pro něj vydám, tak jsem zvědavá, jaký bude a moc se těším na článek :))

      Vymazat