pondělí 29. června 2015

AVON- Tělové spreje

Krásný den, dnes jsem si pro vás připravila malý článek o voňavých sprejech od AVONU
Každá z nás určitě zná tělové spreje, pravda, jejich výdrž je spíše mizivá než alespoň dobrá, ale na voňavé osvěžení na léto taky super.
(občas to používám i jako rozprašovač do pokoje, haha:-D)
Dnes vám ukážu pouze dva, jeden mám u přítele a jeden má máma.



Objednávala  jsem si je tak cca 2 měsíce zpátky, tento švestkový voní báječně, mám k němu i tělové mléko a sprchový gel. 
Spr. gel mi spíše nevyhovoval, byl hodně hutný a při nanašení na mokrou pokožku udělal takové mapy a jen tak se třel, skoro ani žádná bublinka nevyskočila, každopádně tělové mléko skoro ani mlékem nebylo, bylo to takové máslíčko se zvláštní konzistencí, byl divný, trochu lepil a nikdy se do pokožky nevsákl tak jak by měl, prostě si jenom na ní sedl a čekal kdo ho otře, haha:-D
Všechny 3 výrobky voní stejně, švestková vůně s vanilkou je pro mě připomínkou Vánoc a občas když mám náladu se jenom tak osvěžím a je mi fajn:-)


A tento mi připomíná dětství, mám ho s vůní marakuji a pivoňky a vůbec netuším proč ale něco v té vůni mi připomíná ty léta kdy jsem chodila spát jako malá a jediného čeho jsem se na světě bála byl nějaký bubák pod postelí. 

Každopádně co se týče těchto sprejů jak už jsem zmiňovala, jejich výdrž je mizivá, na toaletní vodu to nemá a na nějaký parfém už vůbec ne, ale z blížícím létem je to určitě dobrá alternativa. Skvěle osvěží:-)

Přeji krásný zbytek dne:-)

4 komentáře:

  1. Ten s marakujou a pivoňkou mám také, vyhrála jsem ho v giveaway spolu s výrobky ze stejné řady, ale musím říci, že z celé řady, je to asi největší zklamání.. Moc mi nevoní :(. Sprchový gel a krém mi tedy přijdou lepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě tedy ten sprchový gel ani tělové mléko moc nevyhovují, ale to je jen můj názor:-)

      Vymazat
  2. Tyhle spreje má mamka, když jsem u ní vždycky je použiju. Líbí se mi vůně, ale ne výdrž

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výdrž je minimální no, ale taky je mám ráda kvůli vůni:-)

      Vymazat