sobota 20. června 2015

FREEMAN- Maska a PEELING

Krásné ráno, dnes tu máme něco pro pohodovou sobotu a a sychravé počasí, jsou to masky od FREEMAN.
Určitě jste o nich aspoň jednou slyšeli ,zahraniční blogerky i blogerky z České Republiky o nich básní už nějaký ten pátek. I když se sem tam najde někdo ,komu absolutně nevyhovují.

Určitě jsem hodně překvapená co se týče barev a všemožných "chutí".
Tuto avokádovou jsem objevila už minulý rok o prázdninách, zezačátku jsem si jí dávala fakt často, postupem času už to šlo z kopce, haha:-D


 Tento malý zázrak má v sobě přírodní kompozice kaolinového jílu ,avokádo ,ovsa a vitamín E ,který čistí póry do hloubky a uvolňuje je. Více si můžete přečíst na té etiketě o fotku níže.
Co se mě týče ,zezačátku jsem z ní byla doslova unešená, protože dřív jsem nevyzkoušela nic takového v plné verzi.

Na pleti mi to určitě udělá svojí skvělou prácičku ,ale poslední dobou nevídám nic jiného než vyhlazenou pokožku po umytí a skvělé vyčištění, i když právě o to jde.
Ale slibují ,že po pravidelném používání, by měly být póry menší a pleť by se měla ,jednoduše řečeno, lepšit.
Věřím, že kdybych masku používala třeba každý druhý den a opravdu sledovala výsledky po delší dobu ,možná bych něco objevila ,ale teď na to není moc času a doteď jsem nic moc neviděla.


Co se týče parfemace je to taková sladká vůně ,cítím v tom avokádo a trochu ovoce.
Na pleti udělá tedy rozhodně dost pigmentovanou zelenou masku ,a to má u mne dost velké plus.

Po asi 10 minutách zaschne na všech místech a poté vždy smyju ,občas ,když trávím u filmu až ztvrdne ,čas utíká a utíká a mě ani nedojde ,že na pleti něco takového mám ,takže i mne se stalo ,že umytí proběhlo až po půl hodině, haha:-D
Po smytí mi pleť ani nijak extrémně nepne ,a není ani moc vysušená ,ale kdo by měl sušší pleť ,asi to může být problém.
Moje pleť je mastnější proto na něho mám kladný názor.



Tento peeling jsem si pořídila tak půl roku zpátky ,kdy jsem ho kupovala s domněním ,že je to maska. Nevadí.
Je s meruňkou ,vitamíny C ,E a s drobnými částečkami ze skořápek vlašských ořechů.

Nedá se říci že bych se v něm úplně zklamala ,ale moje pleť teď prožívá v zimě sušší období kolem očí a na nosu. Když jsem si ho kupovala ,používala jsem ho každá večer ,naivně jsem si myslela ,že by se moje pleť mohla aspoň trošku zlepšit.
Poté jsem zaznamenávala ošklivé začervenání kolem očí a druhý den jsem měla doopravdy ošklivé suché šupinky ,že po zapudrování jsem vypadala ,jako v důchodu,haha.


Ale musím uznat ,že co se týče opravdového vyčištění pleti ,zvládl to na jedničku.
Ty malé částečky skořápek doopravdy odstraňují odumřelé buňky a pleť je poté jemná jako dětská prdelka.


Parfemace je doopravdy intenzivní ,takže kdo je vybíravý na vůně ,může mu tento vadit.
Každopádně voní po meruňkách ,velmi ovocně a trochu i chemicky.
Nápis se mi postupně smyl ,ale to hlavní k přečtení je ,hloubkově čistí ,odstraňuje hrubé a suché pleťové buňky.
Je krémový až takový hutný a krásně promasíruje pleť ,po umytí mě pleť nepne ale jak už jsem zmiňovala ,vysouší jako blázen.


Tento meruňkový bych si asi už znovu nekoupila ,asi bych se spíše příště zaměřila na nějaký s jemnějšími "kuličkami" ,přeci jen skořápky z vlašských ořechů ,nejsou na mojí v létě mastnou a v zimě suchou pokožku ,to pravé ořechové.

Mějte krásný zbytek dne:-)


8 komentářů:

  1. Já mám od Freemana slupovací chladící masku s okurkou - musthave na léto :-D

    OdpovědětVymazat
  2. já žádnou masku od freemana nevlastnim, ale ta prvni se mi celkem zalibila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuju, jdi jí omrknout do drogerky:)

      Vymazat
  3. Měla jsem ten meruňkový peeling a byla jsem z něj nadšená. Používala jsem na obličej i tělo. Momentálně používám meruňkový pro změnu od Alverde :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ten může být taky super, omrknu ho v drogerce:)

      Vymazat
  4. Zatiaľ som od tejto značky vyskúšala iba zlupovacie masky a nebola som z nich veľmi nadšená.
    Pozývam ťa na giveaway http://janie-hannagonova.blogspot.sk/2015/06/letna-nadielka-pre-citatelky-ga.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna dnes jsem si koupila slupovací s okurkami, vyzkoušela jsem jí před chvílí a vyhovuje mi:-) Jinak děkuji za pozvání:-)

      Vymazat