pátek 26. června 2015

Můj pohled na FASHION #2

Krásné odpoledne slečny, dnes mám pro vás další článek o mém pohledu na FASHION.
Tentokrát se víc zaměřím na parné letní dny, a jediná naše záchrana je jak moc dobře známe, nějaká stylová sukně:-)



Co se týče sukní jsem zamilovaná až po uši, a nejen do nich ale i do šatů a volných topů.
Dříve jsem nosila hodně i volné sukně tvaru A s gumou v pase a kombinovala jsem je s tílkem či trikem. Dnes jsem zastánce sukní na tělo, které vám vytvarují postavu a dají se kombinovat jak s tričkama, tílkama nebo topama.


Sukně tvaru A můžu, jak jsem psala, ale nikdy jsem si nerozuměla s těmito pod kolena.
Vím, že poslední dobou je to docela trendy ale já sem malinká a tento styl by mě udělal minimálně o 20 centimetrů menší, haha:-D


Miluju tenhle styl, je to elegantní a přeci jen ženské a má to v sobě kus drzosti. Pouzdrové sukně jsou k halenkám či košilím pro mě nejpěknější, a co se týče podpatků a tmavého laku na nehtech, to já můžu.:-)



Tyto sukně jsou v posledním půl roku snad nejpopulárnější a už jsem po nich koukala, ale mě to prostě nějak nesedí. Furt mám pocit, že mě to vrací do dětských let. A co se týče sov a všech přívěsků a potisky s nimi, za mě ne a ne, vím trend to byl ale nějak jsem se do nich nikdy nevžila, haha:-D




Potisky já miluju a o to víc potisky s kytkami, to je moje. A s volným tílkem a brýlemi, to já můžu:-)
Myslím, že tohle sluší opravdu všem.



A jako poslední tady máme maxi sukně, už od začátku se mi strašně líbili a vlastnila jsem jednu tmavě zelenou, ale byla mi krátká a moc mi neseděla a od té doby jsem jim nedala už šanci.
Ale na léto se chci po nějaké poohlédnout, je hodně vzdušná a jejich způsob nošení se mi moc líbí:-)

To by bylo z dnešního článku vše, schválně mi dejte do komentářů vědět, jaký tvar sukní preferujete vy:-) 
Mějte krásný zbytek dne:-)

12 komentářů:

  1. Pěkný článek, příští týden má být prý velké teplo, takže se určitě hodí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano mají být konečně tepla, už se na ně těším:-) Jinak děkuji:-)

      Vymazat
  2. Všetky sukne z prvej koláže a kľudne aj prvý outfit by som si kedykoľvek obliekla, veľmi sa mi v ňom páči tá biela košela. Vyzerá, že má dokonalý strih!

    Betty
    http://glitteringdreams.com

    OdpovědětVymazat
  3. Já tělovky mám hrozně ráda, ale cítím se v nich tlustě :D

    OdpovědětVymazat
  4. Cez leto sa posnažím si zohnať nejakú poriadnu sukňu, keďže momentálne vlastním len tie úzke;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já musím také, mám jich pár a na celé léto mi nebudou stačit:D

      Vymazat
  5. Super článek!!! Skvělé outfity!! Nejvíce se mi líbí předposlední!

    OdpovědětVymazat