čtvrtek 25. června 2015

BIO kokosová péče- ČOKOLÁDA

Krásný den slečny, dnes tu pro vás mám voňavou recenzi na BIO Kokosový olej s čokoládou
Slýchávala jsem o něm hodně, slečny si ho vážně hodně vychvalovali, co se týče aplikace, konzistence, vůně nebo jak moc jim pomohl.
Já ho mám přibližně 3 až 4 měsíce,kupovala jsem ho v DM a výsledků jsem si opravdu všimla a proto dnes budu jen a jen vychvalovat:-)


Je to kompozice z bio kokosového oleje a extraktu z kakaových bobů, zpomaluje stárnutí pokožky, chrání jí před dehydratací, obsahuje antioxidační složky a je vhodná pro všechny typy pleti včetně senzitivní .


Co se týče konzistence, vyhovuje mi, pokaždé si naberu tolik kolik potřebuji a navíc nádherně ale nádherně voní.
Ze začátku jsem ho používala pouze na vlasy, vždy po umytí jsem ho vmasírovala do konečků a poté ihned vyfénovala. Po úpravě vlasů jsem si ho dala znovu ale už minimální množství a nestačila jsem se divit že mi ani jeden pramínek nezmastil. Olejíček se ihned vsákne a nenechává nějaký mastný efekt na vlasech. Navíc jeho vůni cítím skoro celý den:-)


Poslední měsíc jsem si začínala všímat, že moje tělo je hodně ve stresu, vždy jsem si to odůvodnila koncem školy a velký tlak od učitelů, a všímala jsem si vypadávání vlasů i řas a bylo mi to divné, protože tohle se mi nikdy nestalo.
Co se týče vlasů, jasná volba byl tento kokosový olej u kterého jsem si na sto procent byla jistá, že bude mojí poslední záchranou a také že ano.
A co se týče řas nevěděla jsem co s nimi a tak jsem také zkusila si dávat na noc na pokožku u řas a do kořínku tento zázračný kokosový olej a opravdu se to zlepšilo. 
Tedy možné je to, že jsem školu úspěšně dokončila a stres opadl, ale olej mi řasy trošku posílil a vidím to i po nalíčení řasenky.
Řasy jsou takové jako 2 měsíce zpátky a posílené. Jsem s nimi konečně spokojená, protože jsem byla v koncích.



Olej se okamžitě po doteku s kůží začne rozpouštět a na kůži nedělá nějaký mastný filtr, ihned se vstřebává a někdy ho používám i na suchá místa na obličeji nebo na těle.
Stalo se mi i před pár týdny když byli venku vedra, že se mi i v šuplíku rozpustil na doslova olej ale hned druhý den ráno to bylo zase v pořádku.

Za mě rozhodně doporučuji, je skvělý a kdo váhá nad koupí, určitě jsi pro něho běžte, nezklame vás.
Přeji krásný zbytek dne:-)

4 komentáře:

  1. Konečně vím, k čemu ty péče jsou :-) Saloos a jejich mazání mám ráda. Momentálně používám balzám granátové jablko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, a jestli je balzám fajn možná se po něm poohlédnu:-) díky za tip:-)

      Vymazat
  2. No, tak konečně vidím, ten zázrak na vlasy! :) Já jsem totiž nevědla který bio je zrovna on, tak jsem ho tam hledala, ale nevěle jsem pod kterou značkou hledat, tak jsem nakonec odešla s jiným olejem, ale jsem ráda, že teď už to vím a příště si ho koupím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, ale věřím že i ten tvůj je fajn:-)

      Vymazat