středa 2. prosince 2015

"BLOGMAS"- DAY 1

Krásný podvečer krásky, rozhodla jsem se pro letošní rok, dělat každý den tzv "blogmas". Je to edice vánočních článků, které se týkají daného dne. Bohužel jsem si vědoma toho, že za těch 24 dnů do Vánoc určitě nějaký den vynechám, protože ne pokaždé budu mít čas psát články, a to ne jenom kvůli práci, ale i kvůli volnému času, který nechci trávit ne pokaždé u notebooku a psaní článku.:-)

Tyto články budou samozřejmě o den později abych je stihla nafotit a připravit. Budou to spíše menší informativní články, které budou mít den ode dne vánoční tématiku, rozhodně budou i fotky vánoční výzdoby a plánuji i nějaký vánoční DIY.:-)

A jdeme rovnou na to.
Včera byl pro mě den pracovní, ráno jsem se super vyspala, vstávala jsem jako obvykle asi kolem 11, haha.:-D Co se týče včerejšího dne, vůbec jsem netušila, že budu dělat edici článků, takže to dnes bude takové suché. Každopádně poslední dobou naprosto miluju zdravé jídlo, co se týče salátů, smoothie a začala jsem dokonce přestat pít kávu a vyměnila jsem jí za čaj.


A co vám budu povídat, pro tento salát bych asi i zabila. Naprosto miluju nakrájenou zeleninu, prostě obyč salát, okurka, paprika, rajče. A balkánský sýr? No nechápu někoho kdo tohle nesní.


A nějakým způsobem jsem začala zase trošku s cvičením, dříve jsem makala vážně jako blázen, postupem času jsem začala ztrácet motivaci a inspiraci pro to, dělat něco co mě baví. Ale většinou se vracím k věcem co mám ráda a cvičení jsem vážně milovala. Chystám v budoucnu připravovat články s cviky co mě bavili a s postupem a hlavně i s jídlem


Make-up je jediná věc u které jsem zůstala a už je tomu, min. od 15 nebo dokonce od 14 let, dobrých 5 let. Strašně mě začali bavit oční stíny, všechny ty kouzelné paletky a barvy. A dokonce na mě spadla i vánoční atmosféra. Už se těším až si zapálím svíčku se skořicí a jablkem, a v té samé kombinaci miluji čaje!:-)

Už minulý rok jsem si potvrdila, že na podzim a v zimě je třeba víc pečovat o svoje vlasy, protože ta péče se vám vrátí krásnou hřívou.:-) Co se týče mých vlasů, miluju je, jsou skvělé jaké jsou a i když občas mám dny kdy přemýšlím jak půjdu na mikádo, asi bych to neudělala, hh:-D A ty šílené nápady kdy se v 15ti letech obarvíte na blonďato, potom na červeno a po roce je z toho zrzavá, mám díky bohu za sebou, nakonec to vyhrála klasická klasika, a tou je skoro moje přírodní barva, něco mezi čokoládovou hnědou s nádechem do šeda. Tu barvu miluju a abych pravdu řekla, moc se mi nechce si je nechat barvit abych tento odstín ztratila.:-)


To by bylo pro dnešní den vše, doufám, že se vám tento nápad na vánoční BLOGMAS líbí.:-)
Mějte krásný 2 prosinec.:-)


7 komentářů:

  1. Super blogmas a na články se moc těším, ráda se na ně dívám na youtube nebo si je pročítám, když mám chvíli volna. Také jsem přemýšlela, že bych dělala blogmas, ale budu mít teď velmi hektický prosinec. :-D

    www.dendyss.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já budu mít také, ale chci si dokázat, že si na blog, či-li na něco co miluju, si dokážu udělat čas.:-) Každopádně děkuji.:-)

      Vymazat
  2. Skvělý nápad na článek :) Tak tento salát miluju taky a mohla bych se ho ujíst

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujiii:-) No konečně někdo, si můj člověk!:-)

      Vymazat
  3. Máš opravdu krásné vlasy i barvu. Já těm svým taky dávala co proto s barvami. :D
    Nápad na blogmas je super! :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je naozaj skvelý nápad :D Blogmas! :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat