neděle 6. prosince 2015

"BLOGMAS"- DAY 4 + DAY 5

Krásný večer krásky, když jsem dnes vkládala fotky do článku, viděla jsem, že to co se týče jídla, je to stejné jako včera. A je to dost smutné, že dokážu jíst každý den skoro to samé, a někteří lidé musí mít každý den na talíři něco nového, haha:-D

Každopádně mojí snídani už znáte, toustík, vejce, a hlavně zelenina. Kdo četl už můj BLOGMAS ví, že jsem do toustů a vajíček blázen.


Co se týče oběda, je to opět stejné, penne s kus kusem a kuřecím masem, s nakrájeným ledovým salátem, okurkou a posypaným nakrájeným rajčetem na drobno. Kus kus jsem dříve vůbec neznala, měla jsem nějak zabudované, že je to něco co mi nechutná a co mi není sympatické. Každopádně jsem nějak dozrála do bodu, kdy ráda měním názory na jídlo a teď? Ho mám skoro v každém jídle, je naprosto jednoduchý na přípravu, zalít horkou vodou a nechat ho 7 minut v zakryté nádobě. Prostě naprosto easy a hlavně dobrá věc!:-)


Včera jsem měla pracovní den a trošku jsem se bála, že opět nebudu mít na psaní čas, každopádně jsem si ho našla a jsem ráda. Co se týče práce, hodně lidí se mě ptá, kde vlastně pracuju, a asi bych si to nechala i pro sebe. Dříve jsem zde řekla vše "na plnou hubu", ale po přečtení jednoho článku u jedné slečny na blogu, se mi docela rozsvítilo. Slečna psala, že postupem času začala psát na blog skoro všechno a že její soukromí vlastně už není ani její, a proto si blog musí zrušit. Psala, že začne od znova, zcela v anonymitě a docela mě mrzí, že lidé vážně toho dokážou využít. 

Ale je to zbytečné řešit, jestli tohle slečna čte, tak bych jí chtěla popřát šťastný začátek s novým blogem a hlavně hodně sil.


Přišly mi nové štětce, a jsem z nich nadšená. Stejné mám doma u rodičů, ale tam bohužel nejsem a byla jsem tam naposledy před 3 týdny, takže jsem si řekla, že to nevadí, že si objednám nové domů sem. A tedy, přijdou mi jiné a lepší. Jsou drobnější a lépe se mi s nimi bude pracovat, zato tamty byli děsně neohrabané a zbytečně mohutné a velké. 


Využiju skoro všechny, až na ten nejdrobnější, se štětinami do špičky, pro ten nemám využití. Každopádně miluju jejich vzhled, kombinace černé a zlaté je bomba, navíc jsou skvěle jemné a dobře se s nimi pracuje. Uvidíme jak to bude vypadat s vypadáváním štětin, když tak naplánuji samostatný článek.


A moje skvělé tousty, prostě každý den skoro to samé. Haha, šunka a sýr a skvělá zelená paprika.:-)


To by bylo pro dnešní večer vše, napište mi váš názor na štětce.:-)
Mějte krásný 5 prosinec.:-)


Krásný večer krásky, omlouvám se za nepřidání článku ze dne čtvrtého, mám tedy pro vás dnes dvojitý článek, kam jsem vložila i aktuální BLOGMAS.:-) Bohužel jak jsem psala hned první článek této edice, určitě budou dny kdy čas mít prostě nebudu ať už kvůli práci, nebo volnému času. Každopádně pokaždé vám to opožděně napíšu do nového článku.:-)

A dnes to bude delší proto půjdeme rovnou na to.
Jak už jsem zmiňovala, byla jsem v práci a to bohužel nemám čas v půl 6 si dělat snídani, proto si vždy kupuju něco až tam a zatím mi to vyhovuje. Tedy začala jsem si dělat ráno čaje, což jsem dřív také nedělala nikdy.
A koupila jsem si poprvé tuto mňamku v podobě Milka čokolády v kombinaci OREO sušenek, a tedy! Naprosto super! 


Dnes vás asi potěším, ale konečně tady není jídlo, haha, chtěla jsem vám ukázat ten nejlepší top coat od značky Essence. Když jsem dříve měla LED lampu od této značky tak jsem ho i zapékala, avšak na obalu je napsáno, že se dá použít i bez lampy a je pořád skvělý ať zapečený je nebo ne.


Nehty mi nalakované vydrží poměrně dlouho, záleží co dělám v práci a co doma. Každopádně je super a vím, že až mi dojde tak si pro něho půjdu znova. Za mě palec nahoru.


To by bylo pro dnešní dva BLOGMASY vše, dejte mi vědět jaký top coat používáte vy a jaký naopak nedoporučujete.
Mějte krásný 6 prosinec.:-)

8 komentářů:

  1. Ty štetce mám a jsou naprosto super ! Top coat od Essence mám taky ráda :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Tousty taky miluju a to platí i o oreo tyčince :) Nevím, jestli sleduješ Terku z Mamalifestyle, ale dávala na youtube před nějakou dobou recept na oreo dortík, tak ten bych chtěla upéct
    Na fotce seš kočena! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? To se jdu podívat, oreo dortík musí být boží! Každopádně děkuji krásko.:-*

      Vymazat
  3. Samé mňamky, tie toasty a oreo♥♥

    OdpovědětVymazat