pátek 4. prosince 2015

"BLOGMAS"- DAY 3

Krásné poledne krásky, dnes mám pro vás docela dost fotek na to, že jsem měla volno a že jsem vlastně skoro nic nedělala, haha:-D
Jídlo je asi jediná věc která mě za poslední dobu baví, jeho příprava je pro mě relax a jeho servírování a aranžování na talíři mě prostě baví.

Ráno hned jak jsem vstala, jsem myslela na jediné a to je, jak si udělám smoothie, klasika, banán a mléko. Miluju ještě kombinaci banán a kiwi.:-) Na dochucení a super vůni vždy přidávám trochu skořice. Připomíná mi to vánoce a vždy mi to dodá super vánoční náladu.:-)


Jak jsem psala v minulém článku, vrátila jsem se ke cvičení a vážně mě to docela chytlo, je to super pocit když víte, že se něco děje a že to po každém tréninku vidíte. Proto jsem si řekla, že jídlo je základ. Po cvičení jsem si udělala toustíky s vajíčkem uvnitř, se zeleninou a sýrem nahoru. Tedy, co vám budu povídat, je to klasika, hlavně jsem toto jídlo dlouho neměla, takže jsem si vzpomněla trochu na dětství.:-)


Pořád a pořád se budu opakovat, ale naprosto miluju čaje, a ne jen ty ovocné, ale někdy jsem i na pořádné zelené. Tento je tedy malinový, a miluju ho. Mám doma ještě pomerančový a brusinkový, ale moje spotřeba čajů za poslední dobu je docela velká, takže v nejbližší době si udělám nepěkně velké zásoby.
Navíc naprosto miluju tyhle sklenice, všichni je znají z Ikei, ale prodávají je i např. v Tescu. A jak už jsem zmiňovala v předešlém článku, do Ikei se chystáme, takže si udělám pořádnou zásobu nádobí, haha:-D


Co se týče masek, peelingů a různých super produktů na pleť, jsem závislá. Baví mě zkoušet nové věci, navíc tuhle masku mám asi cca 3 měsíce a vlastně až teď jsem si uvědomila, že jsem na něho nedělala recenzi ani žádný článek. Chyba!
Baví mě jejich barvy a o to víc mě baví výraz přítele když přijdu z koupelny a mám celý obličej modrý.
Co se týče masek obecně, dříve jsem si je dávala skoro každý den, teď už na to moc čas nemám, jen když mám volné dny nebo někdy k večeru mám chuť na relax. Každopádně kdo čte můj blog déle, ví, že naprosto miluju značku Freeman


Tato maska by měla být antistresová s minerály z mrtvého moře. Pro mě je super, podobnou masku s avokádem mám doma a miluju obě dvě. Nejen, že mají super barvu, jedna zelená a druhá modrá, ale obě mé pleti pomáhají od černých teček, od zbytečných pupínků a nečistot. I když trochu pleť pne po smytí, já stejně ihned potom nanáším krém, abych té mojí pleti dala všechno co potřebuje.:-)
Takže za mě značka Freeman rozhodně ano a tato maska a maska avokádová sto pro palec nahoru


A nakonec si dáme večeři a po večerní chutě. 
Penne s kuřecím masem a kus kusem, s nadrobno nakrájeným rajčatem a posypaným sýrem. NAPROSTÁ bomba! Miluju těstoviny v kombinaci s masem, navíc jsem zkusila něco nového a to kus kus, a bylo to super. Navíc jsem tam dala rajče, které nesmí chybět v žádném jídle!:-)
Pro mě rychlá, zdravá a naprosto snadná večeře, dokonce i přítel si pochutnal.



A co se týče večerních pamlsků, čokolád, sušenek a různých tyčinek. Neříkám, že na to nejsem, ale radši si udělám nějakou dobrou mňamku, a v mém případě to jsou zapečené tousty se sýrem, šunkou a zeleninou. Asi jste už zjistili, že já miluju toustový chléb a dokážu ho mít ke všemu. Takže můj "pamlsek" je jasný.:-)


To by bylo pro dnešní článek, plný jídla a zase jenom jídla, vše. 
Mějte krásný 4 prosinec.:-)

14 komentářů:

  1. :D když si vzpomenu na přítelův obličej, když mám masku na obličeji, vždycky se mi směje, co to mám zase napatlanýho :D
    Čaje taky piju ráda, každej den a nejradši mám teda zelený, třeba s nějakou příchutí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Smoothie vyzerá veľmi dobre :) Inak, máš skvelý blog - pridávam sa medzi pravidelných čitateľov :)

    Pozývam ťa na vianočnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  3. Tu masku musím zkusit! :) od Freemana mám okurkovou :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Asi před týdnem jsem si koupila malinový čaj a naprosto ho zbožňuju! :)
    Jinak si taky dávám moc ráda masky a taky mě baví, jak se mě přítel vždy lekne. :D
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  5. moc pěkný článek, ta maska vypadá skvěle :)
    Lovies 47
    Vánoční giveaway

    OdpovědětVymazat
  6. Super článek! Taky mě dost baví vaření, takže když si najdu chvilku, hned se do toho pustím :) Masky od Freemana jsou super, mám tu okurkovou a jsem s ní opravdu spokojená :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.:-) To máme stejně, vaření začínám milovat a okurkovou masku mám také a je super.:-)

      Vymazat