pondělí 7. prosince 2015

"BLOGMAS" - DAY 6

Krásný podvečer krásky, dnes mám pro vás malý článek, a to kvůli nedostatku času, hlavně kvůli práci a nedostatku energie cokoliv dělat.

Začínáme opět jídlem, haha.:-D Moje klasika, do které jsem se naprosto zamilovala a za poslední týden jsem ho měla minimálně 5x k obědu nebo večeři. Těstoviny, kuřecí maso, kus kus a skvělá zelenina. Prostě nejlepší kombinace!



S přítelem jsme si po dlouhé době udělali večer s vínem. A bylo to super, a navíc selfie ve výtahu nesmí chybět, haha.:-D A pro všímavé oči, mám u sebe to svoje mimino, a co vám budu povídat. Naprosto toho prcka miluju, od té doby co ho mám cítím zodpovědnost a věřte mi nebo ne ale je to skvělý pocit. Tedy aspoň pro mě.:-)
Vyrostl jako blázen a i když už mu je přes 4 měsíce, pořád vypadá jako 10ti týdenní štěně, haha. Prostě čivava je top!:-)


Dokonce jsme už postavili a ozdobili stromeček a přijde mi nejvíc super! Kombinace zlaté a tmavě modré se mi líbí, navíc to je první stromeček mimo domov u rodičů, takže jsme si s přítelem vyhráli.
Doma máme už super vánoční atmosféru, miluju ty světýlka a ty všelijaké stíny na zdi.:-)


To by bylo pro dnešní den vše, dejte mi vědět jestli už i Vy máte postavený stromeček:-)
Mějte krásný zbytek 7 prosince.:-)

7 komentářů:

  1. Jé, s přítelem Vám to sluší a prcka bych si ani nevšimla, kdyby jsi to nenapsala :D možná až bych to víc zkoumala
    A vánoční stromeček máte krásnej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme mockrát krásko:-* moc milý komentář.:-)

      Vymazat
  2. Ten salát vypadá opravdu úžasně, klidně bys tady mohla dát podrobný recept :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee děkuji, recept jsem psala v minulém článku, je stejný akorát s kuřecím masem nahoře.:-)

      Vymazat
  3. Krásne fotky. ;) a to jedlo mnam mnam

    OdpovědětVymazat