úterý 8. prosince 2015

"BLOGMAS" - DAY 7

Krásné odpoledne krásky, dnes mám pro vás dva v jednom. Včera jsem byla nakupovat v DM drogerii a koupila jsem si dvě maličkosti, které mi udělali radost. Mám teď dva dny volno tak mám díky bohu zase více času.:-)

A jdeme rovnou na to, dnes tu bohužel nemám žádné jídlo, protože jsem byla v práci a po práci jsem neměla absolutně na nic chuť, ani jsem nevečeřela, a vím, stávat by se mi to nemělo.
Každopádně jsem si koupila nový sprcháč od značky Balea, jeho parfemace je svěží, s limetkou a aloe vera a docela to i odpovídá. Mám tuto značku ráda hlavně kvůli sprcháčům a tělovým máslům, jsou skvělá, dobře voní a mě osobně to stačí.:-)
Za mě rozhodně ano, a velký palec nahoru, navíc jeho cena je asi 29 korun, takže je vážně pro všechny věkové kategorie, i pro ty nejmladší.:-)


Jako druhou radůstku jsem si udělala rtěnkou od značky Maybelline a je naprosto boží. Je to skvělá barva, že když se obtiskne do kapesníčku, a navrství se, dokáže být docela i tmavá. Naopak když se jenom vklepe do rtů, udělá to skvělý dojem ala hezčí rty. Dnes jsem měla jen jemné líčení, trochu kontury, řasenku, obočí a tuto rtěnku, a bylo to super. Líbí se mi na oba dva způsoby, jak denní tak večerní líčení.


Je v odstínu 342 MAUVE MANIA a je to skvělá růžová barva, nevím ani jak jí popsat. Klasická barva rtů, možná trošku tmavší.


Má skvělou pigmentaci, a co vám budu povídat, naprosto ale naprosto božsky voní! Určitě bude časem recenze, a tam bude všechno ohledně výdrže a vysušování rtů. Já jí mám krátce takže bohužel nemůžu posuzovat.:-)


A vraťme se k BLOGMASU, a to by nebyl skvělý večer abych si nedala tuto čokoládu. Kdo četl můj předchozí blogmas ví, že jsem si poprvé koupila tuto dobrotu v menší verzi a že jsem se do ní naprosto zamilovala. Takže mi nezbývalo nic jiného než mít i tuhle, haha.:-D


Včera večer mi prcek usnul na posteli a já to nemohla nezdokumentovat. Protože tohle je nejvíc cute!
Má nový obojek a řekněte, no není to rozkošný?


To by bylo pro dnešní den vše, napište mi jestli máte doma nějakého pejska, a jestli ano, tak jakého.
Mějte krásný zbytek 8 prosince.:-)

11 komentářů:

  1. Taky jsem dnes byla v DM a udělala jsem si radost :).Měla jsem kuponky na 1+1 zdarma sprcháče playboy a vybrala jsem si krásně parfemované. A pak ještě pleťovou vodu od Mixy, kterou měli ve výprodeji za 55 Kč, takže paráda :) Odstín rtěnky je krásnej

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to sis určitě udělala radost, super úlovky.:-)

      Vymazat
  2. Super nákup :D milku oreo úplne zbožňujem a psík je zlatí :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  3. rúž ma super odtieň, a havino je krásny:)

    OdpovědětVymazat
  4. Rtěnka má opravdu nádhernou barvu! Psa bohužel nemám, ale opravdu bych chtěla..Když už tak nějakého velkého třeba bernardýna :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee ten je také super ale já si vybrala prcka no.:-)

      Vymazat
  5. krasna je to farba toho rúžu na pery mám tiež podobný a aby nebol tmavý tiežsom ho len tak vklepávala do pier a je to užasne že sa dá snimi rôzne pracovať. Balea je užasna mam ju rada:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, je to super, že výrobky co si kupujeme jsou multifunkční.:-)

      Vymazat
  6. Ta rtěnka je dokonalá! Takovéhle odstíny zbožnuju :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat