středa 9. prosince 2015

"BLOGMAS" - DAY 8

Krásné odpoledne, jaký máte den? Já se dnes mám super, mám volno proto jsem dala byt zase zpátky do pořádku a znovu jsem vařila.:-)
Poslední dny se točí jen kolem Vánoc a já se snažím vymyslet co nejvíc věcí, z kterých budou lidi kolem mě, co nejvíc šťastný a nadšený. Bohužel čekám už jen na jedno, a to až budu mít na účtu peníze, haha:-D

Snídaně, základ dne a u mě je to moje oblíbené smoothie. Banán, kiwi a exotické ovoce jménem Kaki. Samotné abych řekla pravdu, mi to vůbec nechutná, je to něco mezi broskví a meruňkou, a ani jedno nemusím, ale chtěla jsem to jen zkusit když se s tím teď roztrhl pytel.
Je v tom hodně vitamínů proto jsem si nakrájela pouze dva plátky a přidala do smoothie. A ani jsem to tam necítila, chuť banánu a ostrá chuť kiwi přebila všechny chutě, a díky bohu za to. Takže aspoň tímto způsobem ho nějak sním, haha.:-D


Můj oběd byl jasný, nakrájela jsem si obyčejné kousky zeleniny, pak si připravila maso, a na pánvičku k němu přidala zmraženou kukuřici a mrkev. Chvíli jsem to nechala podusit a poté jsem maso jen naporcovala a přidala na salát. A vypadá to super a ještě víc super to i chutná. Miluju tyhle obyčejná jídla, nejen kvůli tomu, že s tím není vůbec žádná práce, ale i proto, že je to naprosto zdravé a jednoduché.


Co se týče Lerryho, roste jako z vody a když jsem se koukla na fotku z druhého dne, kdy jsem si ho přivezla, a když ho vidím teď. Je to už velkej kluk.:-)
Ale co se týče povahy, je to strašpytel, co jsem četla na internetu, většina těchto malých plemen musí postupem času získat sebevědomí aby mohly vyjít ven nebo se nechat pohladit od cizích lidí.
Ale už se to lepší, pár dní zpátky jsem mu kupovala vodítko a super obojek a každý den chodíme ven, chci aby si zvykl na cizí lidi a nebál se aut a podobně. A docela se mi to daří.:-)


A zde mám malé tipy pro slečny co mají doma psího mazlíčka. Značka Pedigree je známá a většina lidí jí chválí, a tyto dvě pochoutky s názvem "Schmackos" a "Rodeo" jsou naprosto super. Můj malej tohle nikdy nemusel a furt sem tomu dávala naději, že k tomu vyzraje a už je to tady. Určitě doporučuji, zoubky mu vypadaly jako každému psovi v cca 15 týdnu a už mu rostou nové a i přesto s tím nemá problém.



Takže za mě palec nahoru, je to skvělý pamlsek.:-)

To by bylo pro dnešní den vše, dnes by mě zajímalo jaké je vaše oblíbené jídlo.:-)
Mějte krásný 9 prosinec.:-)

12 komentářů: