čtvrtek 10. prosince 2015

"BLOGMAS" - DAY 9

Krásné poledne krásky, jaký máte den?
Já po dvou dnech válení se chystám opět do práce a tedy co vám budu povídat, vůbec ale vůbec se mi nechce. Radši bych se válela, poslouchala vánoční písničky a pekla super cukroví. Ale člověk to musí brát s jiného úhlu, že bez práce nejsou peníze a bez peněz není sranda. Každopádně jak se říká, práce šlechtí. No nic, dopeču poslední plech a půjdu se připravit na dlouhý den.

Každopádně dnešní článek je o včerejším dni a proto jdeme rovnou na to.
K snídani jsem si po dlouhé době dala křupky s mlékem a docela jsem si připomněla dětství, kdy jsem je jedla skoro pořád. Navíc jsem si koupila super jednoduché dózy na všechny různé křupky co jsou, takže jsme teď doma trochu zásobený, haha:-D


Co se týče různých směsí a omáček, jsem absolutní začátečník. Nikdy jsem nevařila žádnou omáčku a ani jsem se o ní radši nepokoušela. Poslední 2 týdny jsem v kuchyni jako doma a docela jsem si jí uspořádala podle svého. A včera jsem zkoušela něco nového a nějakým způsobem vzniklo toto. A bylo to výborný, přítel mi řekl, že by tohle mohl jíst pořád a já měla radost, že tomu vaření začínám trochu rozumět.
Je to jednoduché, začala jsem cibulkou, do zlatova osmažila, přidala jsem zpracované kuřecí maso a chvíli jsem počkala až z obou stran trochu zbělá, přidala jsem vodu, bujón, zmraženou zeleninu nebo-li kukuřici a mrkev, zasypala trochu sladkou paprikou, okořenila a přidala jíšku na zahuštění. A tadá, jídlo jako blázen za pár minut, navíc s rýží asi nejlepší kombinace. 


Včera jsem poprvé pekla cukroví, a docela se mi povedlo. Tedy asi jsem si to představovala trochu jinak, než aby přítel seděl u televize a já vykrajovala do půl 11 do večera, haha.:-D Každopádně u pečení perníčků jsem mu oznámila, že ho potřebuju a tak souhlasil.:-D
Recept na těsto mám od mámy a bylo super, kdo by o něho měl zájem, klidně v příštím článku napíšu.:-)




Co se týče srdíček, je to klasika. Navíc nesmějí chybět, když letos poprvé s přítelem Vánoce slavíme dohromady.:-)


To by bylo vše, napište mi co za cukroví už doma máte a co chystáte.:-)
Mějte krásný zbytek 10 prosince.:-)

21 komentářů:

  1. si šikovná! Varenie aj pečenie pôjde čoskoro od ruky! Inak akú prácu robíš? :) aj tebe krásny deň prajem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát, promiň ale nechci to na blogu psát. Věřím že by toho někdo využil:-(

      Vymazat
  2. No tak gratuluji k velkému úspěchu ve vaření :)) Upřímně jsem si ani nemyslela, že by tu dnes mohlo chybět kuře :D a nemýlela jsem se :D ale snídaně mě překvapilo to jo, dnes nebyly tousty :) A to linecké máš kráásné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To joo, křupky je velká změna ,haha:-D děkuji srdíčko:-)

      Vymazat
  3. My lets cukroví nemáme, asi jen linecké a perníčky, ale nijak moc mi to nechybí. Je fajn, že se tak usidluješ v kuchyni, vaření je super relax :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuj mockrát krásko, relax to je to máš pravdu. Jinak mě by cukroví asi také moc nechybělo, jen letos je to poprvé co to slavím mimo domov u rodičů proto jsem to chtěla zkusit, haha:-D

      Vymazat
  4. Aj my sme doma už piekli medovníky, tvoje sú krásne (ak sú to teda medovníky) :-) A určite budete mať krásne Vianoce s priateľom :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, my ještě nemáme žádné cukroví :( Snad to brzy napravíme :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  6. ja idem piecť v nedeľu! :) a srdiečka sú vždy najkrásnejšie :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkný článek :) přeji ti mnoho dalších úspěchů v kuchyni, já jsem se zatím od palačinek a bramborového guláše dál neposunula :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji krásko. To mě těší, a věřím, že i ty se tam zachvilku zabydlíš jako já.:-)

      Vymazat
  8. Pri pohlade na ti srdiečka ma úplne chytila nálada na pečenie:) zrejme aj ja sa už konečne pustím do prvých koláčov!:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  9. Srdiecka su krasne, ja sa chystam piect cez vikend a no ano praca slachti cloveka.....len keby sa do nej o nieco viac chcelo :)

    OdpovědětVymazat