pondělí 30. listopadu 2015

NEW IN!

Krásný podvečer krásky, dnes mám pro vás po dlouhé době novinky, které jsem si za poslední dva týdny nakoupila.
A půjdeme hned na to, žádné zbytečné vykecávaní. 

Jako první tady mám další lak od značky Miss Sporty a co vám budu povídat, asi jsem se zamilovala do extra zářivých laků, které se spíše hodí na léto, ale co. Každý nehezký podzim je třeba rozzářit krásnou barvou na nehtech:-) 


Je v odstínu 5189 a je to vážně extra zářivá žlutá. Má super pigmentaci sama o sobě, ale já pod každý světlý lak dávám podklad bílý, takže žlutá vynikne dvakrát tolik. Co se týče výdrže, je to opět individuální. Záleží jak moc máchám ruce ve vodě, co za práci dělám, jednou mi může vydržet klidně týden a jednou jen dva dny. Každopádně na jeho cenu má super vydrž i pigmentaci a kdybych mohla, tak chci všechny, haha:-D


Jako druhý skvělý produkt tady mám korektor značky Maybelline z řady FIT me. Mám ho už dobrý týden a používám ho skoro každý den a je naprosto super, mám ráda tyhle ala máslíčka, ani ne tekutý ani ne moc hutný. Prostě akorát, a to je pro mě perfektní. 


Mám ho v odstínu 15, je to ten tmavší a tedy mohl by být i o kapku tmavší, ale co už, haha:-D 


Má super pigmentaci, dobře kryje, co se týče nepěkných flíčků na obličeji nebo jizviček po akné, dokáže si s nimi poradit. Jeho aplikátor je, jak ho každý zná, ala lesk na rty. Dobře se mi s ním manipuluje.


Od té doby co Péťa z PetraLovelyHair začala nemálo chválit paletky od značky Essence, nějak jsem je pořád okukovala v drogerii a nějakým způsobem jsem si jednu také koupila:-D A co vám budu povídat, Petra měla absolutní pravdu, na to, že jsou to obyčejné levné paletky značky Essence, mají naprosto super pigmentaci a drží celý den!


Já mám tu v NUDE verzi, asi nikdy nebudu na moc zářivé a barevné paletky. Jsem prostě taková nude holka, haha:-D


Moc se mi líbí i kombinace matných a třpytivých stínů, nejvíce tedy používám tu nejsvětlejší matnou, se světle hnědou a poté do vnějšího koutku tu skoro nejtmavší hnědou. Od té doby co paletku vlastním jsem jí použila úplně pokaždé co jsem se líčila a zatím nezklamala.:-)
Pro mě palec nahoru, a kdo se rozhoduje, určitě doporučuji.


A jako poslední zde mám tu mojí největší klasiku pod sluncem, a tou je tento pudr od Rimmel STAY MATTE. Psala jsem už v minulém článku, že je to snad jediná věc kterou si kupuji pořád a pořád dokola a tou je tento miláček. A doopravdy nevím, kdy ho milovat přestanu, haha:-D


Mám ho v odstínu 005 a sama nevím jestli už na mě nebude příliš tmavý, ale momentálně mám 004 a je to můj přesný odstín pleti, tak uvidíme jestli na zimu ještě zblednu.
Každopádně co se samotného produktu týče, pro mě naprostá TOP, vydrží mi celý den, nelesknu se ani při největších vedrech v létě, nedělá nepěkné stopy ani mapy na obličeji. I když trochu práší, mě to vůbec nevadí, spíše naopak. Jeho odstíny, ať už je to 002 nebo 005 jsou vždy super, nejsou příliš oranžové ani příliš do šeda.
Kdo váhá rozhodně za mě palec nahoru.:-)


To by bylo pro dnešní den vše, dolu do komentářů mi napište, co jste si za poslední dobu pořídili vy a jestli některý z těchto produktů vlastníte a jaký na něho máte názor.:-)
Mějte krásný zbytek večera.

19 komentářů:

  1. Pudr od Rimmel Stay Matte je také můj velký oblíbenec, společně s pudrem od MAC v mé topce a to je ještě mnohem cenově dostupnější!
    Paletku od Essence mám v plánu si pořídit také!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pudr od MAC mě tedy nějak moc neláká, haha:-D Každopádně paletku si pořiď, litovat určitě nebudeš.:-)

      Vymazat
  2. Ségra má jak ten pudr, tak si nově koupila i paletku :). Ten pudr jsem koupila já kamarádce na Vánoce.
    A ten lak od Miss Sporty? Fantastická barva :)

    OdpovědětVymazat
  3. ten lak je nádherný!! a paletka vyzerá dobre tiež :)

    OdpovědětVymazat
  4. Lak, korektor i pudr mám taky a všechny tři věci jsou super:) Určitě je i paletka parádní:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu a jestli máš v plánu si paletku pořídit, aspoň po jedné se rozhodně poohlédni.:-)

      Vymazat
  5. Tá paletka je skvelá, ja mám bronze ale ľutujem, že som si nekúpila radšej nudes :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť paletky jsou cenově na minimum, jestli chceš klidně ti jí koupím k vánocům, haha:-D :-)

      Vymazat
  6. Pěkný článek :) ten lak má krásný odstín, takový už dlouho hledám, tak díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  7. Púder používam aj ja a je skvelý :) rozmýšľam, že si zaobstarám aj tú paletku :3
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ten lak na nechty je super ! Michaela
    www.imperfect-woman.com

    OdpovědětVymazat
  9. Za mě tedy pro korektor velký palec dolů... Na kruhy pod očima to ujde, ale jinak je to pro mě totální propadák, já tedy s krytím nejsem vůbec spokojená, pro mě je to málo :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já mám bezproblémovou pleť, ani kruhy pod očima nemívám. Jen mám 3 jizvičky na lícní kosti a s těmi si neporadil ještě žádný korektor, takže mu to nedávám za chybu:-) Pro mě je super:-)

      Vymazat
  10. Fit me korektor je můj nej nej nej :) jinak, vždycky máš fakt super nalakovaný nehty!:O:D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat