čtvrtek 3. prosince 2015

"BLOGMAS"- DAY 2

Krásné poledne krásky, jaký máte den?
U mě je super, nevím proč, ale včera jsem dostala nějaký elán zase být jako dřív. Ten blog mě zase nějak chytl a těším se na každý den kdy můžu vyfotit něco nového a připravit článek. Tedy nevím jestli to není tím, že jsem teď měla dva dny volno. A zase mě čeká celý víkend v práci a 5 dní v kuse s ním. Každopádně jsem si rozvrhla čas a naplánovala jsem si ho na psaní.:-)


OPĚT jsem vstala asi kolem půl 12, takže můj čas na snídani byl tak maximálně čas na oběd, haha:-D Koupila jsem si skvělé těsto na pizzu, takže jsem si ho rozpůlila, trošku zarovnala a začala vymýšlet, co na něho. A šlo to snadno, byla to spíš pizza ala co dům dal, haha:-D

¨

Dala jsem jako první místo obyčejného kečupu omáčku na špagety, miluju omáčky PANZANI, jak se píše na obalu, je to italská kvalita a já jí naprosto zbožňuju! Dále jsem položila šunku, nakrájela mozzarellu na tenké plátky, poté vzala plátek sýru, v ruce jsem z něho udělala ruličku a poté nožem odkrajovala tenké kroužky a pokryla tím celou plochu pizzy. Nakonec jsem jí osolila, trochu opepřila, a posypala pizza kořením
To dodalo pizze správnou vůni a chuť jako ve špičkových pizzeriích. 
A tadá, nechala jsem jí tam déle pro křupavé okraje, které naprosto zbožňuju a co vám budu povídat, byla naprosto výborná!
(černé okraje nejsou okraje těsta, ale vyteklá šťáva ze surovin, které automaticky v troubě zčernaly)


Po 14 dnech jsem sundala svůj gellak a udělala jsem si nový. Jako krok 2 jsem použila světle růžovou, protože si je stejně pak lakuji libovolným lakem.
Po dlouhé době jsem zkusila nový tvar nehtů, a to kulatý a abych řekla pravdu, docela se mi to líbí, ale musím si ještě zvyknout. Dělají hezčí tvar prstů a opticky je prodlouží.
Navíc tento lak od Miss Sporty je naprostá bomba, miluju tyhle zašedlé barvy s podtónem do modra. Mám totožnou barvu na zdi v obývacím pokoji a namůžu se jí nabažit!


Co se týče večeře, byla volba naprosto jasná, protože za poslední dny si dělám zeleninové saláty pořád a pořád dokola. Opět jen okurka, rajče, paprika červená a žlutá a trochu sýru. Na balkánský sýr sem moc chuť neměla. Trochu soli a pepře a je to, super zdravá a lehká večeře.


A nakonec jsem si nechala počasí a co vám budu povídat, venku je to hnus fialovej. Co se týče vánoční atmosféry, bez sněhu to není ono prostě. I když je pravda, že sem si už na sněhu v autě trochu zabruslila a moc super pocit to nebyl. Takže toto deštivé počasí je na jednu stranu fajn.
Navíc naprosto miluju tuto šálu, mám jí od loňské zimy a budu jí nosit i letos. Miluju její vzor ala kohoutí stopa. Navíc v kombinaci černé a bílé a má asi tak 2 metry, no kdo by jí nemiloval.:-)


To by bylo pro dnešní den vše, doufám, že máte také super vánoční náladu jako já.
Mějte krásný 3 prosinec.:-)

14 komentářů:

  1. Ty jo, měla bys mi někdy uvařit. Dala bych si pizzu i salát, ale k vaření se jen tak nepřinutím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na vaření taky nikdy nebyla, teprve nedávno jsem tomu přišla na chuť a baví mě to:-)

      Vymazat
  2. No, a teď bych si hned dala pizzu :D Ale radši se překonám na salátek, ten také vypadá výborně :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  3. Vždycky obdivuju tvé krásné líčení, hlavně ty linky! :) super článek a perfektní odstín laku ^^
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam, pizzu miluju a pizzy typu co dům dal jsou nejlepší, protože mi přijde, že se tam pak toho dá hodně :D.
    Na poslední fotce seš kočka, šála má krásný vzor :)

    OdpovědětVymazat