neděle 20. září 2015

RANDOM PHOTOS

Krásný den krásky, dnes mám pro vás po dlouhé době zase článek s Random fotky, které se mi za poslední dobu nahromadily v mobilu.:-)
Jsou ještě ze srpna a ze začátku září kdy jsem měla ještě čas. 

Poslední sluníčkový večery strávený na balkoně s dobrou náladou.:-)

Snapchat TIME!:-) Lak od Essence, je skvělý ale děsně se odlakovává.

Zdravá svačinka. (ala mami udělej mi něco k jídlu, haha:-D)

Snapchat TIME podruhé, aneb popisek mluví za vše:-)

Když jsem se před chvílí koukala na tuto fotku v mobilu, nemohla jsem uvěřit že oči na fotce jsou opravdu moje, asi nějaké dobré světlo s dobrým efektem, haha:-D

Takhle nějak jsem nakupovala když jsem měla chuť "na něco sladkého":-D

Naprosto zbožňuju tu rtěnku! Aneb selfie v 10 večer.

Poslední dobou jsem začala fotit abstraktní věci kolem sebe a ty mraky mě naprosto uchvátily!

Tuto fotku jsem posílala přítelovi po prvním dni v práci. Můj výraz vypovídá za vše.

Kabinkovka, no nemiluj ho. (můj přítel vypadá docela přísně, ale je to ve skutečnosti malý štěňátko, haha:-))

Tuto skvělou snídani jste mohly vidět v mém předchozím článku:-)

Pro mě minimalistický makeup, a na rtech nová pastelka od Astor. Btw foceno ráno, pár hodin před tím, než jsem dala výpověď. Můj úsměv svědčí za vše:-)

Fotka ze včera, skvělý lak od Essence, který jste mohly vidět v mých posledních novinkách:-)

To by bylo pro dnešní článek vše, mějte krásný zbytek neděle:-)

24 komentářů:

  1. Úžasné fotky! :) A tmavé rtěnky ti neskutečně sluší.

    Dendy - lifestyle odkaz

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky :) A naprosto souhlasím s Dendy - tmavé rtěnky ti úžasně sedí a sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tvůj přítel je mega korba :DD Já bych se ho bála :P Tmavé rtěnky jsou top...myslím, že můj dnešní článek by se ti mohl líbit :P Jsi moc pěkná atmavé rtěnky jsou prostě top!
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S přítelem máš pravdu, ale nebojím se ho:-D jinak děkuju krásko:-*

      Vymazat
  4. Veľmi sa mi páčia tvoje linky v kombinácii s tmavým rúžom :) Ja si práve idem nalakovať nechty na tyrkysovo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-) kombinace se mi také líbí, ráda jí nosím:-)

      Vymazat
  5. Na všech fotkách ti to moc sluší ! a ta rtěnka je pecka :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  6. Mám veľmi rada tieto tvoje random články :D veľmi pekný článok :D

    Girl with pink nails - GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný článek, líbí se mi ta modrá barva toho laku, ta je úplně super :) Ta červená od Essence je skvělá, mám ráda tu kolekci :) Jinak jsi krásná, jako vždy :)!!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee kočičky moje vy mi děláte vždycky takovou radost!:-* hlavně ty, ty jsi takový sluníčko děkuji mockrát :-*

      Vymazat
  8. Krásné fotky :) Tmavé rtěnky ti opravdu moc sluší :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  9. Budu opakovat slečny přede mnou, ale tmavé rtěnky ti vážně sedí! :) A na té selfie v 10 večer vypadáš strašně roztomile :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  10. No musím říct, že přítel vypadá opravdu hodně přísně :D ale sluší vám to :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Ty tvoje fotky, jsou vždycky tak super!! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tmavé rty ti moc sluší!:-) A to s tím přítelem mám nastejno :-D

    OdpovědětVymazat