pondělí 28. září 2015

I'M HAPPY- MY LIFE, BOYFRIEND, WORK...

Krásné ráno krásky, co se týče mého blogu a přidávání článků, jsem docela v rozpacích. Poslední dny jsem si vyndala po dlouhé době svůj diář z nočního stolku a začala jsem přemýšlet, co zlepšit, co změnit, co vymazat a co přidávat. Nějakým způsobem jsem si zorganizovala články, co v týdnu a co o víkendu. Ale můj čas je na bodu mrazu a moje inspirace je dokonce až pod bodem mrazu. Když mám čas a volno, sem unavená a trávím čas s přítelem, když s přítelem nejsem to je většinou jenom když na něho čekám a to na blog nemám ani pomyšlení. 
Ale co je dobrá zpráva
Začínám být šťastná, začínám nacházet pracovní naplnění a dokonce mě to i baví. Naplňuje mě pocit, že mám vysněného přítele, kterého miluju, to, že mám skvělou rodinu a teď dokonce i super práci. Vždyť to má málo kdo, a tak si toho vážím!

A co se týče mého osobního života? S přítelem jsme před 4 dny oslavily rok a 5 měsíců skvělou večeří a dobrou náladou. (mimochodem, salát byl naprostá bomba!!)


A jídlem i pokračuji, když je v práci hlad, objednáváme si i pizzu, haha:-D
A moje naprostá jednička co se pizzy týče? Jednoznačně Hawai! Miluju kombinaci sladký se slaným:-)


To by bylo pro dnešní článek vše, byl spíše informativní a i o jídle, haha:-D
Mějte krásný zbytek dne:-)

20 komentářů:

  1. hawai mám taky moc ráda. My budeme mít výročí v listopadu, už ted se těším

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju k výročí! :) A Hawai je podle mě nehorázně špatnej výmysl, potrpím si na klasickou pizzu :D

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji k výročí :) Hawai jsem ještě nezkoušela, ale myslím, že by mi to nechutnalo :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam :) Gratulujem vám hrdličky :-) Ja budem s piateľom 17.oktobra oslavovať rok a pol :)

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji k výročí, my měli s přítelem minulý týden výroční 2 a půl roku. Hawai pizzu také miluji, ale tahle mě neláká. :)

    Dendy - lifestyle

    OdpovědětVymazat
  6. krásne pozitívny post, ktorý zlepší náladu, je veľmi dobré, že si šťastná a že ťa baví aj práca :) a tá večera! mňam, muselo to byť super :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hawaii pizzu mám taky ráda :) Jinak gratuluju, hezký článek:)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  8. gratulujem k vyrociu a nech vam to dlho vydrzi :)

    Poslednych 5 dni GA o 50€ darcek, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/09/gigalash-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  9. What a great blog post my Dear !:) I really like all news from you :)
    Please help me with collaboration and clickHere <3

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to je super, že jsi šťastná! :) Mmmm pizzu i takovou večeři bych si nechala líbit

    OdpovědětVymazat